Iemand bekend met deze storing??

Plaats reactie

Topic author
Brandje1968
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 jun 2015 13:20
Actief als: particulier

Iemand bekend met deze storing??

Bericht door Brandje1968 »

Hallo forum leden, ik ben ten einde raad mijn renault kangoo 1900 D 54 pk uit 2001 deze heeft de laatste drie weken problemen. Krukas sensor net vervangen en tevens ring 0.25mm in de pomp laten zetten vanwege het uitvallen van de motor, de storingscode was DF066. Dit alles heeft niks geholpen , Het probleem begint als ik van de snelweg afkom en de motor lekker warm is dan van de snelweg af rij ik het centrum in en gaat mij gloeispiraal lampje branden en de motor valt uit de ene keer start hij dan weer direct en de andere is het net of hij verzuipt slaat dan aan en valt direct uit. Als de motor koud is zijn er geen problemen. ik zat zelf te denken aan een kapotte of verstopte EGR klep omdat hij alleen storingen geeft als hij warm is en stationnair onrustig loopt en dit niet doet als hij niet op temperatuur is. Iemand een suggestie of die dit ook eens heeft meegemaakt. ?? .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Brandje1968
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 jun 2015 13:20
Actief als: particulier

Storing DF066 code

Bericht door Brandje1968 »

Probleem opgelost door alles zelf na te lopen . Het probleem zat in de dikke stekker die in de brandstofpomp zit. Deze gaf problemen door oxidatie, contactpunten in de stekker en in de pomp schoongemaakt en hij loopt weer als een naaimachine ook geen haperingen meer met stationair lopen en uitvallen voor de stoplichten, ook het gloeilampje/spiraal gaat niet meer aan dus dit was een Elektrische storing die zelf makkelijk te doen is met bovengenoemde klachten. Altijd het proberen waard en kost niks.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht