Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Gisteren de eerste kras in de kunststof deurstijl geconstateerd Denk met een broek met metalen knoop of zoiets bij het instappen geraakt. Blijkt helaas erg krasgevoelig te zijn dit kunststof. Ook bij de instap onder de bank is het denk ik snel raak. Ook zo'n punt waar je snel met je schoenen tegenaan komt. Zijn er meer die dit ervaren? Daarnaast ben ik ook wat huivering voor de (kunst)leren bekleding in mijn HH uitvoering. Nu nog mooi, maar voor hoe lang? Ik vrees dat ik niks aan de kras kan doen. Zijn er die bv een kunststof binnendeel hebben (laten) vervangen en hoe duur is dat?
Ik zie jullie reacties met plezier tegemoet.
Renault captur Helly Hansen voormalig eigenaar sinds 26 februari 2016 kleur rouge flamme
De kunststof krast inderdaad snel. Mijn B-stijlen zien er aan de binnenkant niet uit door er tegenaan klappende gordels. Dit is 1 van de dingen die bij een relatief betaalbare auto hoort.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Ben sinds kort weer in het bezit van een Megane I, bouwjaar 2000. De serie t/m 2000 had zwakke bekleding en ook de kwaliteit van de stoelen is niet voor vele tonnen rondrijden gebouwd. Mijn bestuurdesstoel is moe / wat doorgezakt....