Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De 'opbouw' lijkt erg veel op het dak van een Volvo Van.
Renault en Volvo hadden in het verleden een samenwerkingsverband; misschien is dit een uitvloeisel ervan?????
Bezoek ook eens mijn Renault 4cv-site: www.renault-4cv.nl
Het lijkt mij meer een speciale opbouw, zoals je die wel meer ziet (in Frankrijk). Wellicht dat Heulieuz destijds een ambulance opbouw heeft gemaakt voor de R20. Of Tissier, die deden dat dacth ik altijd voor de CX-en.
Wie weet er meer?
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
denk dat je zelf het antwoord al gegeven heb , iets anders kan ik er ook niet van maken op dit moment daar het verdacht veel lijkt op een ombouw voor een cx
er zijn inderdaad door renault een aantal ambulances geleverd op basis van de 20, hoeveel weet ik niet maar het kunnen er volgens de berichten best een groot aantal zijn geweest.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen,
Ik sta op het punt om weer een 5je aan te schaffen.
Deze ziet er op zich goed uit, maar vroeg me af of hier iemand is die deze auto kent uit het verleden.
Een buurman kwam met een setje Xenon lampen aan, goedkoop gescoord zei hij, of ik het wat vond
Nou heb ik niet regelmatig Xenon lampen in mijn handen, maarreh, wat vinden jullie er van?
Ben bang dat buurman wat teleurgesteld gaat worden als deze...
Wie mijn posts van de laatste weken een beetje heeft gevolgd weet dat ik nog een Megane I had aangeschaft. Heb hiervan het interieur omgewisseld met die van mijn Berline.
Beetje getwijfeld maar de break mag weg. Forum vraagprijs 500 euro....