Keycard kapot iemand een adresje?
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 23 nov 2019 02:21
Keycard kapot iemand een adresje?
beste forumleden,
Onze keycard reageert niet meer; ook niet met nieuwe batterijen. Lijkt erop alsof knopjes versleten zijn. Met reserve keycard gaat het wel goed dus zal niet aan de auto liggen maar echt aan de keycard. Heeft iemand suggesties voor een betaalbare oplossing?
groeten,
Onze keycard reageert niet meer; ook niet met nieuwe batterijen. Lijkt erop alsof knopjes versleten zijn. Met reserve keycard gaat het wel goed dus zal niet aan de auto liggen maar echt aan de keycard. Heeft iemand suggesties voor een betaalbare oplossing?
groeten,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07
Er hebben al veel mensen gekeken zie ik, echter nog geen reacties.... Heb je mogelijk zelf al een adresje gevonden? Van mijn Espace die ik volgende week krijg is er namelijk ook een kapot.....
Hide post links |
-
- lid
Ik kwam net dit tegen, misschien een oplossing??? ---> http://west-penwith.org.uk/blog/archives/203?cp=all
Hide post links |
-
Topic author - Lid
@chicco:
ik heb hem ondertussen al besteld via de dealer. Een paar euro extra lichter maar toch weer goed geholpen.
groeten,
ik heb hem ondertussen al besteld via de dealer. Een paar euro extra lichter maar toch weer goed geholpen.
groeten,
Hide post links |
-
- lid
En hoeveel lichter als ik vragen mag? Ik lees hier bedragen van rond de € 300,- maar een paar dagen geleden werd mij door een medewerker waar ik mijn auto gekocht heb verteld dat dit rond de € 175,- zou zijn....
Verder is er geloof ik wel nog verschil tussen een normale keycard en een keycard die je in je zak kunt houden en dus niet in de "cardreader" gestopt hoeft te worden om de auto te kunnen starten, maar hier schijn je maar 1 van te kunnen gebruiken per auto..... En, schijnt ook afhankelijk te zijn van je auto of je deze überhaupt kunt gebruiken.....
Verder is er geloof ik wel nog verschil tussen een normale keycard en een keycard die je in je zak kunt houden en dus niet in de "cardreader" gestopt hoeft te worden om de auto te kunnen starten, maar hier schijn je maar 1 van te kunnen gebruiken per auto..... En, schijnt ook afhankelijk te zijn van je auto of je deze überhaupt kunt gebruiken.....
Hide post links |
-
Topic author - Lid
sorry voor late reactie. Was inderdaad 180,- incl. inlezen etc. Maar ja hij doet het i.i.g. weer.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-