Kangoo 15 DCI 2005 K9K A7
Dat pijpje op het kleppendeksel zat ook verstopt. Het inlaatspruitstuk zat vol olie en roet. Dit kan vergeten of weg gelaten werkzaamheden zijn, bij diesels is het 60 of 100 k km dat men die roet verwijdert. En ben bang dat mijn turbo olie spuwt
Maar waar wordt de sterkte van vacuum geregeld of wordt er enkel olie gescheiden.
Zit er evtl in het kleppendeksel of in dat carterventilatie een membraam dat stuk kan gaan zodat er oliespatten opgezogen worden?
Bij VW zit in het kleppendeksel zo'n klep met membraam dat het vacuum laag houdt. Bij Renault weet ik dat niet.
Eventueel vervangen en die dingen eens openmaken wat er inzit.
Klep carterventilatie of te hoge onderdruk
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht