Koppeling pakt heel laat

Versnellingsbakken, assen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, etcetera
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Plaats reactie

Topic author
bboygate
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 03 aug 2010 08:25

Koppeling pakt heel laat

Bericht door bboygate »

Hallo mede forum gebruikers,

Ik heb een vraag over mijn koppeling.

Sinds een weekje ben ik in bezit van een meganeII 1.5DCi Dynm. luxe uit 2004 en heb een koppeling wat echt heel laat pakt. betekent dit dat de koppeling aan het einde is of kan dit versteld worden dat hij veel eerder pakt?

met laat bedoel ik dat ik de koppeling helemaal tot echt 1 cm na los moet laten wil de auto vooruit gaan.. voor de rest heb ik eigenlijk geen problemen, (geen trillingen of dat hij minder hard optrekt.)

helemaal leuk zou zijn of er een goedkoop adresje is waar dit uitgevoerd kan worden.

ps, is er ergens een topic waar je autogarages kunt promoten? bv bij garage janssen is het vervangen van je koppeling totaal 350 euro..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Actief als: particulier

Bericht door WillemS »

Als je koppeling slijt dan komt het moment van aangrijpen steeds later(hoger dus). Stellen? zou ik even aan jegarage vragen.
Op www.mijngarage.nl kan je verdere info vinden, goede of slechte ervaringen zijn lastig te geven, is toch heel persoonlijk. mvg. WillemS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut