Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@zoe2goe,Ik zie net dat ik niet al je vragen heb beantwoord.
Ik hoor inderdaad maar een enkele stevige klik. Daarna blijft het stil en pingelt de auto heen en weer. Vanmiddag had hij weer rijm 50 pogingen nodig. Gelukkig kan ik bij de auto weglopen en wordt het laadproces telkens opnieuw opgestart.
Ik heb de medewerker zelf al gevraagd het amperage te verhogen. Hij gaf mij te verstaan dat hij dat niet mocht doen. Er zou dan een servicemonteur moeten worden langs gestuurd. Als jij denkt dat dit een rol kan spelen hoor ik dat graag. Ik meld mij dan ook opnieuw bij EV-box. Het probleem zal toch moeten worden opgelost.
De dealer zal maandag contact opnemen met Renault Nederland. Heb jij nog tips die ik de dealer kan meegeven. Jij lijkt er wel er behoorlijk verstand van te hebben en kunt ze mogelijk in de goede richting duwen. Ik heb ook al gedacht opnieuw EV-box te contacteren. De problemen die ik tegenkom op het forum gaan wel vaak over een EV-box.Vreemd blijft het natuurlijk dat ik met de vorige Zoe nooit een probleem heb gehad.Die deed het werkelijk overal!
Helaas ben ik zelf geen techneut en heb ik alleen maar Apple devices. Ik kan dus niets uitlezen. De paal is overigens destijds uitdrukkelijk als Zoe certified aangeschaft. Dit gaf nog een meerprijs voor onder meer extra aardlekschakelaars. Geen idee of je wat met deze extra info kunt maar hoe meer ik de dealer kan meegeven hoe beter. Ik zal de diverse berichten op het forum ad info meegeven.
Opnieuw bedankt. Is het wellicht mogelijk dat jij mij jouw mobiele nummer mailt zodat de dealer eventueel contact met jou kan opnemen. Voel je niet verplicht! Je zou mij eventueel kunnen mailen op: p.vanzandbergen@xs4all.nl
Piter