Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zou niet iedereen over een kam scheren, je reactie is ronduit kansloos om mensen welke niet jou denkwijze volgen zeurderige types te noemen.
Dat jij zonodig electrisch wil rijden wil niet zeggen dat de rest van de straat tegen jou laadkabel wil kijken. Net als buren met bomen zich aan regels moeten houden, geldt dat ook voor jou.
Ik vind het artikel niet meer zo direct terug maar er was een gemeente in België waarbij ze op aanvraag een afdekbare gleuf in de stoep slijpen om een laadkabel door te voeren.
Als ik het nog ns zie voorbij komen zal ik de link hier posten.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Aryna schreef: ↑15 mar 2022 12:18
Maar zelf zoiets maken zou wel een optie zijn. Misschien zijn er mensen die al creatief bezig zijn geweest en tips hebben om een constructie te maken?
dat kan nog iets goedkoper en met zwaardere gewichten https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-z ... sche-takel
(paallengte kon ik zo 1,2,3 niet vinden)
zelf maken met een paar houten balkjes en scharnieren moet ook geen hogere wiskunde zijn als je er maar een driehoek van maakt.
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut