Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Van mijn onlangs aangeschafte Clio 1.4 RN uit 1997 is het lampje van de snelheidsmeter stuk.
Erg onhandig bij het rijden in het donker. Is het veel werk om zo'n lampje te vervangen?
Waar kan ik informatie vinden over welk lampje ik moet hebben?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
hallo
bij mij is de snelheidsmeter uitgevallen :(
twee weken terug week op de snelweg was die opeens onderin, na wat kilometers was die er weer.
vorige week was die weer even weg.
zaterdag ben ik aan het zoeken geweest naar de sensor achter op de...
Scenic 1 phase 2 van 2001
Snelheidsaanduiding en km teller valt soms spontaan uit ,en komt weer terug.
als die uitvalt reageert de motor ook wat minder soepel.
heb geen opnemer op de bak, dus daar zit het probleem niet.
Het signaal komt via het ABS...
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...
Mijn motor maakt een raar geluid. Klinkt raar bij een lager. Pechhulp was langsgeweest die dacht de krukas poelie. Naar garage gereden die gaven als analyse de aircopomp.
Ik vermoed een kapot lager van de airco pomp of krukas poelie. Maar naar...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Sinds gisteren zijn mijn partner en ik eigenaar van een eerste generatie Twingo (2003). Top auto!
Nou heeft het kleine Twingootje een aantal problemen, waaronder technische problemen. We hebben al een beetje sleutel ervaring, maar...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb: