Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo,
ik heb een twingo met een stoffen schuifdak jammer genoeg lekt deze achter bij de hoeken bij de moertjes.
is er misschien een bekend probleem bij deze auto's dat ik dat zelf kan oplossen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen,
Sinds vorige week heb ik een Renault Kangoo 1.5dci uit 2018.
Gisteren ging ik de auto afspuiten. Toen ik de auto deed starten en de ventilatie aan deed kwam er allemaal water t.h.v. het gaspedaal.
Beste Renaultrijders, ik vraag hier hulp voor iets wat ik ook niet precies weet…. Dit klinkt raar; het volgende is aan de hand. Ik heb een Espace 2.0T aut uit 2003. De voiture heeft 140000 (NAP!!) op de teller en ik ben 2e (RDW!) eigenaar. Ik heb...
Dit model heeft veel veiligheidsvoorzieningen inparkeerhulp, etc. etc. Wat mijn model niet heeft is een witte streep overschrijding signalering. In de handleiding wordt deze wel genoemd. Ik vraag mij af of iemand weet of dergelijke systemen bij de...
Nette Twingo bj maart 2011 km 271000 apk tot 11 maart 2025 diesel. Kleur rood. Nieuwe radiator met condensor oude was lek. Maart ivm apk service gehad olie en filters vervangen. Lokatie Oude Pekela. Fotos beschikbaar. Vr prijs 1450 euro