Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Op 13 januari 2017 heb ik een Grand Scenic 2017 besteld, door een brand in een fabriek in Hongarije wordt de levert continu voor uitgeschoven.
eerste oplevering zou 7 juni zijn, nu is het inmiddels medio september geworden. krijg het gevoel aan het lijntje te worden gehouden.
Zijn er meer grand scenic bestellers, die dit zelfde probleem hebben?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, de vloer aan de bijrijderskant is nat en ik vermoed dat het met de airco heeft te maken. Ik zie na gebruik van de airco ook geen plasje water onder de auto.
Wie weet waar onder de auto precies de condensafvoer/slang zit bij een Scenic 3 ? Of...
Ik ben allergisch voor kraakjes en piepjes. Uitgerekend in onze Grand Scenic IV uit 2018 kraakt de bestuurderstoel. Wie heeft tips om dit te verhelpen? Kan dat uberhaupt?
Welkom bij de steeds groter wordende club… ;(
Ik heb een Renault Grand Scenic 1.2 TCE uit 2015 (aangeschaft in 2021) sinds precies een jaar met dit probleem, i.c.m. hoog olieverbuik.
Om het olieverbruik aan te pakken heb ik de motor laten...
Al een enige tijd hoor ik een voor mij irritant geluidje bij het sturen en het lijkt alleen maar links voor bij het wiel vandaan te komen. Heel af en toe ook met een drempel.
Het geluid kan ik het beste vergelijken met een soort licht getik wat...