Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn vriendin is sinds een paar dagen in bezit van een nieuwe Twingo. Ik wilde voor haar wat radiozenders via DAB instellen. De lijst ververst prima, alleen houdt deze ongeveer op de helft op. Er staat dan wel --MEM--, maar ik heb geen idee hoe ik de overige zenders kan vinden en kan programmeren, na --MEM-- begint de lijst weer opnieuw. Ze heeft juist Q-Music etc. nodig, terwijl de lijst nu bij de N stopt
Heeft iemand tips, adviezen? Zie bijlage voor een foto van de melding op de radio.
Mvg!
IMG_1790.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het gaat om een Scenic II met 2.0 liter, 16V motor
Krukaspoelie, spanner en multiriem laten vervangen door KwikFit.
Hierna ging de auto inhouden bij gas geven (ong boven de 2500 toeren). Motor maakt dan raar geluid. Als er niet teveel gas wordt...
Ik rij al een paar jaar met tevredenheid in mijn Lodgy. De laatste maanden valt mij iets op. De Lodgy heeft 230.000 gelopen. Laatst is bij onderhoud de distributieriem, waterpomp vervangen plus nieuwe remschijven en blokken. Het probleem was...