Hallo allemaal...
Ik heb een renault clio 1.2 16v uit 2002!
Prima auto!
Ik heb alleen 1 probleem..
Als de motor warm is en ik laat de auto stationair lopen bijvoorbeeld voor een stoplicht,
Dan zakt het toerental onder de 1000x,
en als ik dan niet een klein beetje gas geef om het toerental op de 11 á 1200x te houden,
Dan begint het luchtverontreinigingslampje te knipperen, auto is al uitgelezen en gereset maar het komt gewoon weer terug.
Iemand ervaring mee???
Alvast bedankt!
Luchtverontreiniging knippert!
-
M.meurs
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
-
kaleido 1
- Gerespecteerd lid

Re: Luchtverontreiniging knippert!
Stationair loopt deze motor onder de 1000 toeren , warm.
Klepspeling , valse lucht , vervuild gasklephuis , sensor die verkeerde waardes heeft , zijn een aantal opties.
Wat was de foutcode van de storing ? want dom resetten en niets aan de reden van de storingscode doen , resulteerd vaak in een tijdelijke oplossing.
Klepspeling , valse lucht , vervuild gasklephuis , sensor die verkeerde waardes heeft , zijn een aantal opties.
Wat was de foutcode van de storing ? want dom resetten en niets aan de reden van de storingscode doen , resulteerd vaak in een tijdelijke oplossing.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
M.meurs
Topic author - repeating visitor

Re: Luchtverontreiniging knippert!
Hij gaf 2 foutmeldingen aan, heb ze gecheckt 1 was iets met de airco.. Maar er zit geen airco in.
De andere was een onbekende fout. De codes weet ik n…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
De andere was een onbekende fout. De codes weet ik n…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 6 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht