Als ik een stuk snelweg (50km of meer) gereden heb met ongeveer 120km/u, en ik ga daarna (semi)snelladen, dan treden er soms een aantal laadpauzes op.
(Wat een laadpauze is heb ik hier al eerder beschreven.)
Maar nu had ik het soms wel 10x achter elkaar! En het gebeurde soms in de middag, maar ook soms in de ochtend toen het nog koeler was. Hierdoor schiet het "snel"-laden natuurlijk niet op.
Gelukkig had ik mijn i907 bij me, zodat ik wat kon uitlezen. Toen vond ik het volgende: Precies als er een laadpauze optrad, werd deze waarde "yes", en als hij weer verder ging met laden "no".
Kijk, dat het af en toe gebeurd op een heet moment, ok, maar 10x achter elkaar als het nog redelijk koel is

De 12 batterij modules varieerden in temperatuur van 39 tot 43 °C. Dat is best warm, maar volgens mij niet de oorzaak. Ik denk dat het in de vermogens elektronica zit.
Ik ga dit ook nog aan Renault voorleggen, maar heeft iemand hier een idee?