Megane 4 Estate (Nov-2020) Reservewiel kopen?

Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Forumregels

- Postings worden, wanneer ze niet algemeen van toepassing zijn, ééns in de zoveel tijd verplaatst naar het model-specifieke forum gedeelte.
- Plaats gerust uw Banden/Velgen vraag hier, maar vermeld wel voor welke model Renault u deze vraag stelt.

Topic author
breal
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2019 14:11
Actief als: particulier

Megane 4 Estate (Nov-2020) Reservewiel kopen?

Bericht door breal »

Goedendag,

Heb een paar maanden geleden een Megane 4 gekocht (Estate model Nov-2020). Bij deze auto zat geen reserve wiel. Daar wij met de auto op vakantie willen gaan, leek het ons wel handig om een volwaardig reserve wiel te hebben. In de bagage bak lijkt het ook mogelijk om een volwaardig reserve wiel te plaatsen.

Heb bij mij Renault Dealer nagevraagd wat een reserve wiel kost met krik etc. Ik schrok nogal van de prijs 721,50 euro in de BTW. Ik zei ze zijn zeker in de aanbieding bij jullie ;-) Niet normaal toch? Daarbij kwam mijn dealer met het verhaal dat er een thuiskomer geleverd wordt 16 inch.
Als je bij Renault een nieuwe Megane besteld dat heb je de optie om een volwaardig reserve wiel bij te bestellen voor 195 euro. Wel een groot prijs verschil.

Heb een goedkoper alternatief gevonden op internet als je googled op “renault megane reservewiel” hier vragen ze voor een 18 inch thuiskomer 219 euro, lijkt er al meer op. Maar is nog steeds geen volwaardig reserve wiel.

Heeft hier iemand ervaring mee? Past een volwaardig reserve wiel, in een Megane Estate 4? Is een thuiskomer 16 inch wel een optie als je 18 inch wielen hebt? Heb liever een volwaardig reserve wiel mocht je lek rijden kan je toch verder en ondertussen de band laten repareren.
Als vast bedankt voor het meedenken.

Groet B-Real

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht