Ik zoek op termijn een vervanger voor mijn tweede wagen, een super Honda FRV. Ik dacht aan de recordhouder in verbruik een Megane of een Clio in dieselversie met lang onderhoufsinterval zoals diesels gewoon zijn.
Nodig is goede verwarming in winterse omstandigheden en goede airco want ik leef in een extremer landklimaat in Bulgarije aan grens Noord Macedonia en Servië. Via Pia Decoster had ik ooit dit als advies gekregen, dus als iemand van jullie de komende jaren overschakelt naar een andere wagen.
Tips altijd welkom natuurlijk. Ook de Dacia scoort heel goed, hoor ik, met zelfs een nog grotere dieseltank. Ik rij wel grote afstanden dus ik onderhoud mijn wagens super goed (mijn Opel Vivaro 2014, is een een Rebault Trafic dus met 452.000 km en mijn Honda FRV 2006 zit al aan 375.000 km). +je
Jean Marc Van Belle, in cyrillisch geschreven Жан Марк Ван Белл
Mail adres of tel.nummer verwijderd.
De laatste tijd merken wij een verhoogde activiteit van o.a. Russische hackers op ons forum.
Wij doen ons best om de privacy en veiligheid op het forum zo veel mogelijk te waarborgen.
Daarom vragen wij jullie om terughoudend te zijn met het vermelden van telefoonnummers of mailadressen.
Communiceren met een medeforumlid? Gebruik dan Mail of een PB via zijn of haar profielpagina.Moderator