Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb recent een Megane III Grandtour 1.6 16v gekocht. Tijdens de proefrit vielen twee zaken op: defecte aircopomp en parkeersensoren. Afgesproken om de koop af te ronden indien die twee zaken worden gefixt. Beide zaken zijn gemaakt echter zijn de originele parkeersensoren vervangen voor een antieke Valeo beep & park set met enorme Aliexpress vibes. In die zin hebben ze zich aan de afspraak gehouden maar niet helemaal hoe ik het voor ogen had....
Ik wil nu eigenlijk een origineel setje sensoren bemachtigen en terug plaatsen. De Valeo sensoren hangen er nu redelijk los in en het gat dat wordt aangeraden is 18,8mm. Ze hebben of de originele gaten vergroot naar 19mm of de sensoren gepropt in de bestaande gaten.
Heeft iemand enig idee hoe groot de gaten zijn voor de sensoren die Renault zelf gebruikt en waar bevinden de originele aansluitingen zich?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo
ivm het vervangen van het daglicht aan de passagierskant van de grandtour ,hoe moet dit gebeuren ,je kan niet aan die ééne vijs daar is te weinig plaats om deze los te maken die andere twee vijzen lukt wel,of moet ik de bumper er afhalen,hulp...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....
Vandaag voor het eerst door de wasstraat met mijn Megane E tech. Knikkende knieën :lol: , In de N stand, automatische ruitenwisser uit en cross-vingers. Geen probleem blijkt achteraf. Een nieuwe elektrische auto was wel spannend want heb eerder...
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.