Met de Mégane op Vakantie

Forumregels
géén Scenic / Megane Scenic !!
Die vind je onder Scenic

Topic author
AdV-Online
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 29 jun 2020 18:28
Actief als: particulier

Met de Mégane op Vakantie

Bericht door AdV-Online »

Hallo Allemaal,

Na in juni mijn Mégane te hebben gekocht was het in juli tijd om er mee op vakantie te gaan. Met twee vrienden naar de Aquitaine in het zuidwesten van Frankrijk. Van Bordeaux tot aan de Spaande grens in de Pyreneeën hebben we het gebied verkent in zowel zware regen als tropische warmte. De Mégane heeft geen krimp gelaten. Alle bagage inclusief barbeque ging met gemak achterin. Je ziet ze daar nog veel die Mégane II types, bij onze eerste tussen overnachting gaf het meteen dusdanig goed contact (omdat de eigenaresse dezelfde heeft) dat we in haar garage mochten parkeren. Brandstofverbruik viel me ook reuze mee, ik was een 1:20 Peugeot 107 gewent, maar zolang je op de provinciale wegen bleef met 70 tot 90km/u in z'n 5 kon je een heel eind met een volle tank komen. En de brandstof was daar gemiddeld 1,55 euro toen het hier nog boven de 1,70 kon zijn. We hebben ons dus prima vermaakt tijdens het tuffen door het fraaie Franse landschap, hieronder wat heerlijke sfeer foto's, voor alle foto's met de "Renault Rouge" zie de bijgevoegde link:

http://public.fotki.com/AdV-Online/my-j ... ult-rouge/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk heeft iedereen net zo'n fijne en probleemloze vakantie gehad,

André.

Link:
BBcode:
HTML: