Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort geeft mijn twingo 1.2 16v uit 2000 na het tanken niet meer helemaal vol aan. Het laatste blokje blijft uit. Ik heb de auto tijdens tanken gezorgd dat de vulopening kant hoger staat dan andere kant ( om eventuele lucht eruit te laten ) maar ook dan pers ik elk mogelijk druppeltje erin maar de meter gaat niet op helemaal vol. Is iemand bekend met dit euvel en zo ja hoe is dit te verhelpen? Niet levensbedreigend maar gewoon irritant voor deze halve autist
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Ik heb een megane 2018 (bose versie) en mijn rlink 2 kan niet meer updaten. Tevens weigert hij de iphone 14 te herkennen via een kabel.
Nu wil ik de navigatie software gaan update, volgens mijn renault garage, moet ik dat via de officiele...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Ik zit al een tijdje met een raar probleem. Dit is de situatie:
s' Ochtends stap ik in de auto (koude motor) en rijd weg. Maar binnen de eerste 5 minuten (meestal wanneer ik rond de 80 rijd) voel je een harde...
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...