Mistlampen voor

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie

Topic author
Wilfried W
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 sep 2018 11:08
Actief als: particulier

Mistlampen voor

Bericht door Wilfried W »

Hallo mensen
Ik heb een Renault Clio van het bouwjaar 2000.Maar mijn mistlampen voor doen het niet, de zekeringen zijn goed en ook de lampen zijn vervangen.
Het dashboard lampje van de mistlampen voor doet het ook niet.
zou het kunnen dat er een relais kapot is? en waar kan ik die relais voor de mistlampen dan vinden? of zou het misschien de schakelaar bij het stuur zijn? de rest wat je bediend op die schakelaar werkt wel gewoon.

Dan heb ik nog een probleem, ik heb centrale deurvergrendeling op afstandsbediening. Wanneer ik de deuren opslot, of open wil doen, gaat alles
open en opslot behalve de deur links achter, die moet ik met de hand bedienen. Wat kan dat zijn?


groetjes
Wilfried

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

maestro12
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 527
Lid geworden op: 31 mei 2018 08:54
Actief als: particulier

Re: Mistlampen voor

Bericht door maestro12 »

Voor de mistlampen zou ik eerst de kabelboom tussen het stuur (schakelaar) en onder het dashboard doormeten, grote kans op kabelbreuk.
Ook voor portiervergrendeling zou ik de kabelboom even doormeten, daarbij is de kabel bij het scharnierpunt de grote verdachte, mocht deze in orde zijn dan het slot goed in de teflon/siliconen spray zetten aan de binnenzijde en als laatste is het motortje de verdachte.
Espace 2.0 16v 'The Race' 2002

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in