We kunnen echter niet bij de twee middelste twee boutjes komen om hier moertjes op te zetten. Zie link, boutjes/moertjes genummerd met " 1 ":
http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/023241.pdf

Het is een ander merk trekhaak denk ik, maar zelfde 6 bouten ophanging. Tenzij ik iets over het hoofd zie, moet de bumper er echt af om bij die moertjes te komen (om ze te kunnen plaatsen). Boutjes kunnen er wel van buiten af in gedrukt worden.
Iemand ervaring mee? Ik zit me ernstig af te vragen of we het niet lekker zo moeten laten zitten, volgens mij ben ik in mijn zoektocht vandaag op het net ook trekhaken tegen gekomen die maar 4 bouten gebruiken om de trekhaak te monteren...
Ben een poosje bezig geweest met de plastic schroefjes van de bumper los te halen, maar dit lukt me alleen door ze te slopen (onder de achterlichten) of ze te beschadigen (twee in het midden). De imbus-maat die ze van binnen hebben draait meteen in het plastic zonder dat ze meedraaien. Nadat ik er 4 loshad, wist ik niet waar ik verder moest gaan en alles lijkt aan elkaar gepopnageld te zijn (schermen in de wielkasten e.d.)
Alvast bedankt voor enke info die jullie kunnen geven!