Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik ben de trotse bezitter van een renault espace uit 1990, echter er is een probleem met de centrale deurvergrendeling,zou het aan het stuurapparaatje kunnen liggen? is het een bekend probleem? weet iemand misschien een oplossing, groeten peter
ik heb een renault espace uit 1990 de centrale deur vergrendeling werkt niet meer. er zit een stuur relais .zou dat stuk kunnen zijn?en hoe kom ik aan een andere weet iemand of het een bekend probleem is groeten peter
Wat is het exacte probleem.
Reageert de cv niet meer op de afstandbediening?
Reageert de cv niet meer op het linker portierslot?
Reageert de cv niet meer op de schakelaar op het dashboard?
Reageert de cv nergens meer op?
Is wat gerichter zoeken.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
het begon met het portier a/d bestuurders kant ,die wil niet meer open,daarna werkte de schakelaar op het dashboard niet meer,vervolgens wilden alle deuren niet meer dicht. als ik op het stuurapparaatje de spoeltjes indruk werkt alles weer,zou het daaraan kunnen liggen? een afstandbediening heb ik nooit gehad zou die nog te krijgen zijn,lijkt me leuk.misschien is het wel eeen simpel probleem ,misschien weet jij iets, groeten peter
ik heb een renault espace uit 1990 de centrale deur vergrendeling werkt niet meer. er zit een stuur relais .zou dat stuk kunnen zijn?en hoe kom ik aan een andere weet iemand of het een bekend probleem is groeten peter
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds vandaag kan ik de locatie van mijn auto niet meer zien in de My Renault app. Bij de kaart ontbreekt het symbooltje met de auto dus kan ik er niet op klikken om te zien war de auto staat. Ook wordt de auto niet weergegeven op de kaart.
Is dit...
Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Auto staat in Comfort stand en de hybridesysteem wisselt steeds netjes af wanneer ik onder de 100km/u rij. Ga ik nou boven de 100km/u dan gaat de auto niet meer in EV stand zelfs niet...
We zijn sinds een tijdje trotse eigenaars van een Renault Master L3H2 uit 2011. Deze is omgebouwd tot campervan en afgelopen week voor het eerst een weekje weggeweest.
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...