Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een scenis 1.6 16v uit 2000 en wil de bougies vervangen.
Wie kan mij vertellen welk type dit moet zijn en waar ze zitten (eventueel plaats aanduiden met foto).
Heb sinds twee maanden een Scenic RXE bj. 2001 (benzine). De afgelopen twee maanden heb ik 3 x met startproblemen gestaan, erg vervelend! Op de een of andere manier voel ik dat ie het moet doen maar........... krijg hem niet gestart en power genoeg...
Ik ben een vriend aan het helpen om zijn Scenic weer rijdende te krijgen. Waterpomp is vastgelopen en daardoor is de distributieriem gesprongen.
Ondertussen zijn de kromme kleppen vervangen en zit de cilinderkop weer op zijn plaats. Nu vraag ik mij...
Ik heb een vraag, ik heb een renault megane scenic 1.6E gekocht uit 1997. Deze heeft een LPG installatie, nu heb ik al van verschillende mensen gehoord dat ik dit beter niet had kunnen doen! De motor van toen zal niet goed overweg...
We hebben een drie maanden geleden een Scenic 1.6e 8 klepper gekocht uit 1996.
Met slechts 50000km op de teller. Omdat we toch veel rijden hebben we besloten er een LPI instalatie in te bouwen. dat is gebeurd de afgelopen week. Ik heb echter een...
:x Hey guys , ik heb sinds een paar weken een benzinelucht in mijn passagierscompartiment , scenic 2.0 dec 1996 (een van de eersten)
deze geur komt alleen op als de motor koud is en ik heb geremd .
Het is ook niet elke dag raak trouwens het heeft...
kunnen er mensen reageren die al een Scenic rijden op G-3?
Ik twijfel namelijk of dit een goed plan is, of dat je beter af bent met gewoon benzine alleen.
Wat zijn de problemen, of de extra kosten die gemoeid gaan met lpg G-3?
En dan heb ik...
Sinds kort in het bezit van een Scenic 1.9D -1998. Erfstuk - ben uitermate tevreden, vooral over de zithoogte !
Onlangs 'even' op en neer naar Zuid Polen geweest. Geen enkel probleem ondanks de 200.000km op de teller...
Nu echter een dun laagje olie...
kan mij iemand info geven of helpen met antwoorden geven van mijn volgende probleem. Ik heb een Renault scenic 1600 bouwjaar 1998.
Het komt regelmatig voor dat ineens de motor 4 cilinders op 3 cilinders overgaat en dus dan ook bijna niet vooruit te...
Ik heb een scenic 2.0 bj 1997 met een motor probleem. Zowel bij een koude als bij een warme motor stottert mijn motor. Af en toe zo erg dat de motor afslaat. Heb de luchtregelschuif schoon laten maken maar dat hielp niks. Daarna de orginele bougies...
Ik wil mijn dynamo uitbouwen van mijn scenic.
Kan ik dat ? met alleen huis ,tuin en keuken gereedschap,
Ook zit ik dan met de vraag hoe te spannen van de multi riem????
En ik had gehoord dat als je de riem loshaald ,dat je dan een nieuwe moet...
ter vervanging van een 10 jaar oude citroen xantia 1.8 benzine met 320.000 km op de teller ben ik op zoek naar een (tweedehands) renault scenic diesel 1.9 of 2.0-1999 of 2000 (of een vergelijkbare citroen picasso), die ook een caravan van 4.2 m goed...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum