Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij lage toeren en rijden geeft de motor zelf gas bij.Er hangt een kabel tussen pomp en pedaal.Kabel ligt boven luchtfilteraanzuigbuis..De pomp heeft geen elektrische schuif of is de pomp defect aan het gaan.
pomp en en verstuivers wil ik wel...
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw en heb een technische vraag.
Mijn koppakking van de kangoo lekt olie.
Nu wil ik de pakking vervangen. Heb ik hiervoor speciaal gereedschap
voor nodig en is dit gemakkelijk zelf te doen?
hallo, ik heb een kangoo van 2002 en de airco doet het niet meer eerst dacht ik dat het kwam door een vervuilde pollenfilter maar dit is het niet, ik hoor een licht fluitend geluid als de airco wordt aangelegt
ik rijdt met een renault kangoo van het jaar 2001 1.400 automaat versie rxe.
het zit namelijk zo mijn auto demareerd goed maar krijg hem vaak moeilijk aan de praat.
hij heeft juist nieuwe bougie s en groot onderhoud gehad.
eens gestart geen...
Weet iemand een oplossing voor mijn euvel ;
De ontseking van onze Kangoo uit 1999 loopt onregelmatig op maar 2 cylinders. Dit probleem doet zich heel onregelmatig voor. Vaak gebeurt dit als we pas hebben gereden, de auto staat ongeveer 10 a 20 min....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum