My Renault app

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic

Topic author
Marc_1970
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2020 18:43
Actief als: particulier

My Renault app

Bericht door Marc_1970 »

Beste,

Wij zijn sinds juni 2020 bezitters van een captur 2020 (trots zou ik mij niet noemen want nog niks anders dan problemen met deze auto, voornamelijk software welke reeds in een ander draadje gemeld werden).
Ik maak ook gebruik van de My Renault app maar sinds een tijdje doet die het niet meer. Ttz. hij maakt verbinding met de auto, kan de KM stand zien, verbruik, waar hij zich bevindt,... maar soms krijg ik via SMS of Messenger (of andere app) een adres door wat ik dan via MyRenault naar de Captur zend. Ik krijg dan bevestiging dat het adres is verzonden maar maar in de Captur is er dan nergens een spoor van te vinden. Normaal staat dit dan op het scherm maar nu dus niet meer terwijl dit voorheen wel het geval is. Enkele maanden terug hebben ze wel een update gedaan van de radio, GPS,... mogelijk zit hier een probleem. Heb de auto al uit de app gehaald, de app verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Data delen op de auot staat ook aan. Zijn er nog die dit probleem ervaren of opgelost hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in