Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Na het monteren van een ander blok in mijn Kangoo van 2004 gaat de versnellingsbak niet meer in zijn achteruit, ook de achteruit rijlichten gaan niet aan. Heb al geprobeerd om de versnellingspook te vertstellen maar ook dit werkt niet. Weten jullie hier misschien raad mee?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste forumleden. Ik heb een vraag. Ik heb een renault scenic 2 uit 2008. Het is een Tech Line uitvoering. Mijn vorige Tech Line uitvoering had op de middenconsole een toetsenbord (chroomkleurig). Hiermee kun je de navigatie instellen e.d. Mijn...
Wij hebben 2 Zoe's waar we met veel plezier al jaren in rondrijden.
De 1e is de Q210 van nov 2014, gekocht in mei 2018, en de nieuwere is de R135 CCS van nov 2019, gekocht in juni 2021.
We gaan binnenkort dagelijks op een stuk onverharde weg rijden...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Ik loop er tegen aan dat het schakelaartje van de ACC slijtage heeft. Ik begrijp dat schakelaartje niet vervangen kan worden en een nieuw stuur kan wel maar dat kost 600 euro. Met of...
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Ik vraag mij al enige tijd af of het klopt dat wij vrijwel geen opgewekte energie in het ritrapport zien.
Inmiddels reset ik deze aan het begin/ eind van de maand, zodat ik per maand zie wat bijvoorbeeld het gemiddelde verbruik en de aantal gereden...