Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hier nog even een update over probleem verkeerde versie Door tomtom op de sd kaart gezet.
De dealer heeft contact gehad met renault nederland. Zij geven aan dat mijn probleem niet bekend is bij anderen wat ik heel raar vind want zou ik nu echt de enige zijn waarbij automatisch de verkeerde update op de kaart is gezet voor mijn nieuwe captur.
Ik kan nu een nieuwe europa kaart ophalen bij de dealer. Die heeft één van de laatste versie. Ben er blij mee en hoop wel dat ze ook die drie jaar gratis abonnement erbij hebben gedaan wat bij nieuwe auto hoort.
Maar dan daarna als ik weer een nieuwe versie wil updaten wat dan?. Krijg ik dan weer hetzelfde. Wat kunnen jullie mij adviseren ?. Moet ik mijn hele acount bij Tom toolbox verwijderen en opnieuw aanmelden met dan weer opnieuw invoeren van mijn auto met zijn gegevens zodat tomtom toolbox weet welke auto ik heb en de goede kaart erop word gezet? Wat kan ik beste doen als ik de nieuwe kaart van de laatste versie wil voorzien. Moet ik in mijn instellingen in toolbox wat verwijderen zodat de nieuwe kaart wel de juiste erop zet?
Beste Loes, je kan daar zelf niets aan doen. Ik heb al een 3 jaar abonnement sinds 2-10-2016
Het eerste jaar geen updates gelukt. Wel steeds va Renault een nieuwe kaart gekregen na aandringen. Kaartjes naar Portugal gestuurd. De dealer heeft updates geprobeerd. Januari 2018 heb ik een update geprobeerd, en die lukte. Daarna nooit meer gelukt. Dit forum staat vol met dezelfde problemen. Wat te doen? Ik heb het zo opgelost. Mijn auto is na 5 jaar in januari ingeruild. In april komt mijn nieuwe Captur . In het koopcontract staat nu, als de update niet lukt dan zorgt de dealer voor een update. Ik ga niet meer dagen proberen en me ergeren over de updates. De dealer zorgt tot april 2022 ervoor. Als ik jou was ging daar ook voor terug naar je dealer, jeschrijft dat het een nieuwe auto is, dus kan dat best geregeld worden
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Captur gekocht uit 2018 met TomTom navigatie versie v990v8348.
Wat moet ik doen om hier de meest recente kaart op te krijgen?
Moet ik hiervoor een abonnement afsluiten bij Tomtom?
Heeft iemand een instructie voor het updaten van...
Zelf rijd ik in een Captur uit 2015 met R-Link, waarvan de kaart van Europa op het SD kaartje actueel is. Als het goed is gaan we dit weekend een Clio met R-Link aanschaffen als 2e auto, stel nou dat hiervan de navigatie kaart op de SD kaart niet...
ik heb van 8 november de nieuwe update, waar ik meeste naar uitkeek was dat het probleem met de snelheidsborden ging opgelost zijn maar is niet bij mij heb ook bord herkenning en werkt wel als hij een bord ziet!
je had ook een optie om in te stellen...
Vorige week naar de garage (renault dealer) geweest voor een update van de R-link van onze kadjar uit 2016. Na 2 uur wachten bij de garage, kwam de mededeling dat het niet gelukt is en het scherm nu helemaal zwart was en ze wisten niet hoe dit op te...
Op 27-12-2023 heeft er (in mijn geval) een OTA-Update plaatsgevonden voor Open R-Link in mijn Austral E-tech. Sinds deze update lijken zowel mijn Profielen, als inlogs op Google en MyRenault, als alle overige instellingen gereset. Na de update heb...
Hoi, vorige post geen reactie, dus probeer het nu met nieuwe ;-)
GS 1.3 Bose van 12-2018 gekocht. Staat nu bij Renault dealer. Gaat binnenkort afgeleverd worden.
Zag via internet dat er een update klaar staat naar 7.0.24.160. Ik heb de dealer...
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie ten eerste bedanken voor de vele handige tips! Ik ben 25 en rijd nu ongeveer 7 jaar renault. Tot op heden ben ik zeer tevreden.
Drie maanden geleden heb ik een Renault Megane uit begin 2018...