natte voeten

Plaats reactie

Topic author
harson
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Actief als: particulier

natte voeten

Bericht door harson »

ik heb al last van mijn ab en nu ga ik ook nog natte voeten krijgen
het volgende is gebeurd als ik de auto uitdeed en afsloot ging spontaan de stadslichten en achterlichten branden dit kan meteen gebeuren maar ook na 2 uren garaga had geen idee wat het was
na enig zoeken kwam ik erachter dat als ik de zekering van de radio eruit haalde het probleem weg was maar daarmee was ik wel de ab funtie en het display kwijt dus verder zoeken maar
plots hoorde ik dus een sissend geluid bij de zekering kast bij de passagiers kant
vloerbedeking verwijderd en een paar metalen platen tot de bodem kaal gemaakt dus daar lopen een stel kabelbomen en er zitten wat stekkers
en tot mijn schrik een heleboel water!!!!!!!!!!!!! de bodem was kletsnat en er lag een stekker in die al half weg was gesmolten
de stekker is weer gemaakt het water is weggehaald maar!!!!!!!!!!! hoe weet ik dat het water weg blijft ik ben bang dat er weer water komt en ik kan dus niet achterhalen waar het weg komt volgens mij bij de de deuren maar ik zie geen sporen of komt het juist bij de bodem weg wie weet het?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ttvwim
repeating visitor
repeating visitor

nattevoeten

Bericht door ttvwim »

Hai,

ik weet niet of je er nog last van hebt, maar ik heb het ook gehad en dat kwam bij de spiegels vandaan. De aanzuiging van de lucht gebeurd via de roostertjes in de spiegels (type 3). onderin zitten waterafvoergaatjes. Zijn die verstopt komt het water omhoog en loopt het de kachel in en dus ook op de vloer.
Spiegel eraf halen en voorzichtig met een lang voorwerp het gaatje doorprikken.

ben je van het probleem af.

groet,

Wim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
harson
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door harson »

vanmiddag even gekeken spiegel eraf gehaald en geprobeerd met iets langs het gaatje te vinden kon deze dus niet vinden
dus maar van de onderkant maar eens zien je komt dan in de wiel kast uit daar zit als je naar boven kijkt een afwerking
deze voorzichtig losgemaakt gaat makkelijk je kan je hand er tussen wippen en op de tast het gaatje gezocht
ik vond geen gaatje maar een rubber flapje die wel vast zat maar die zit er niet voor niks
gewoon maar even een beetje aan gerommeld en toen ging die los met dat die los kwam komt er een heleboel blad en water uit dat was dus de goeie klep/flap even van boven water er in gegooid en ondertussen rubber schoon gemaakt en het probleem is nu hopelijk opgelost
de andere kant heb ik gewoon water in de speigel gegoten en meteen mijn hand bij het flapje gehouden en los gemaakt
en daar zat nog meer blad in en water
ik hoop dat dit de oplossing is
het probleem is dus makkelijk in 10 minuten te verhelpen beetje water en het rubber schonnmaken klaar
ik ga nu afwachten of het droog blijft
bedankt voor de tip!!!
espace uit 2000 2.2dt
kangoo uit 2002 1.9 d

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ttvwim
repeating visitor
repeating visitor

Bericht door ttvwim »

Hai,

Ik denk wel dat je er nu vanaf bent, want dat was bij mij hetzelfde euvel. Gewoon eens in de zoveel tijd even afvoer schoonhouden.

Heb zelf een veel groter probleem nu met een lekke rechterkachelradiator die koelvloeistof lekt.

eens kijken hoe we dat op gaan lossen. heb begrepen dat dat een behoorlijke ingreep is, hele dashbord moet eraf.

succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
harson
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door harson »

voor mij is dit probleempje opgelost maar nu de andere nog het ab probleem en nu lekt hij ook nog iets olie bij de rechter koplamp ik heb daar nog niet naar gekeken maar dat moet wel even
volgens mij zit er iets los ofzo
voor de rest gaat het goed met de auto hij bevalt mij prima ik heb hem nog niet zolang
ik heb jaren alfa romeo gereden en daar heb je altijd wel wat aan kapot dus dit zijn probleempjes gelukkig
bij ons heb je hobby clubjes waar je voor een 20 euro per jaar lid van kan worden
het leuke is dat er een garage aanwezig is met een brug en een stel enthousiaste sleutelaars die ook grote problemen leuk vinden
heb je niet zoiets in de buurt ???is erg handig he
espace uit 2000 2.2dt
kangoo uit 2002 1.9 d

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ttvwim
repeating visitor
repeating visitor

Bericht door ttvwim »

Ab heb ik geen verstand van.

helaas heb ik bij mij in de buurt niet zo'n clubje, maar is wel een idee om daar eens naar te gaan zoeken. Is wel makkelijk als je een brug hebt en gereedschap enzo.

heb eens bij onze duitse vrienden rondgekeken en kwam op een informatieve site terecht:

http://www.espace-on-tour.de.vu

staan ook veel foto's op van het een en ander.

misschien ken je hem al, maar anders moet je maar eens kijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut