Nieuwe gebruik Renault vs. multimedia systeem Renault

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

Topic author
Turin
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2020 16:59
Actief als: particulier

Nieuwe gebruik Renault vs. multimedia systeem Renault

Bericht door Turin »

Dag allen,

Ik ben nieuw hier, en ook nieuw in het bezit van een Renault Megane (2015), waar ik erg blij mee ben :)

Echter kom ik niet helemaal uit de voeten met met multimedia systeem in de wagen.... Ik zou graag de software op de SD-card updaten, maar dit lukt niet via het programma R-link 1 (ook niet met R-link 2). Het lukt ook niet om een my-renault account aan te maken, ik krijg de email om het account te activeren maar niet. Misschien dat dit hier iets mee te maken heeft? Ik denk dat de software sinds 2015 niet meer geupdated is, vandaar dat ik dit wel graag wou doen.

De connectie van mijn telefoon via bluetooth werkt perfect. Maar dan kan ik de lijst met af te spelen nummers niet weergeven op het scherm. Vandaar dat ik via USB verbinding probeerde te maken, alleen komt er dan een zandloper op het scherm, die ook blijft. Ik heb de telefoon er al 10 min aan laten hangen. Duurt dit gewoon lang omdat die 150 GB aan nummers moet synchroniseren? Ik heb een iPhone 6 de compatible zou moeten zijn volgens de site van Renault. Als ik de Android telefoon van mijn werk aansluit krijg ik direct een foutmelding (nu is dat niet zo'n ramp want ik gebruik altijd mijn iPhone, maar wel gek natuurlijk).

Hebben jullie tips/advies hoe ik deze twee probleempjes kan oplossen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht