Sinds dat ik een update op de Rlink2 heb gehad (vanwege niet kunnen koppelen Samsung telefoon) en daarna de kaartupdate heb uitgevoerd die klaarstond, wat problemen met de navigatie.
Ik weet niet welke update het veroorzaakt heeft ( of misschien doe ik zelf iets fout) maar ondanks instellingen in het navigatie menu dat er een omleidingsroute mag worden voorgesteld bij 10 minuten tijdwinst, krijg ik nu bij elke filevorm (soms maar 1 minuut vertraging) al een omleiding voorgesteld.
Heel irritant, want hij stelt zowat elke 5 minuten een route voor, die vaak veel langer is en veel meer tijd kost dan even aanschuiven in de file.
Laatst stelde hij een route voor die +79 km was dan de oorspronkelijke en 59 minuten langer... om drukte te vermijden

Dit weekend was ik in de buurt van Capelle ad IJssel en moest daar de A16 op. Vanwege wegwerkzaamheden was de oprit afgesloten en moest ik omrijden. De navigatie gaf keurig aan dat er een blokkade was met 'oneindig' veel vertraging. (geen tijd, maar dan staat er letterlijk oneindig), maar een nieuwe route voorstellen ? ho maar.
Gelukkig kan ik ook borden lezen en ben ik zo wel weer op de A16 terecht gekomen, maar handig is anders.
Zijn er meer mensen bekend met deze vorm van 'drukte vermijdend' omleiden ? Ik ben al in staat om het omleiden maar helemaal uit te zetten, want zo heb ik er niet veel aan

Voor de updates werkte het fantastisch en stelde hij echt alleen maar een route voor als ik langer als 15 minuten file zou tegenkomen. Ik heb geen instellingen gewijzigd, maar ik weet niet of dit gebeurt kan zijn met de update die de garage heeft uitgevoerd, aangezien ik toen ook al mijn adressen in het adressenboek weer opnieuw moest toevoegen.
Iemand hiermee bekend?
groetjes