Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik wil een aantal onderdelen via mijnautoonderdelen. nl bestellen en mijn Megane zelf een "onderhoudsbeurtje" geven. Het gaat om een brandstoffilter, interieurfilter, bougies en oliefilter, ik zoek de onderdelen op kenteken (65-LJ-SF) maar krijg verschillende producten plus maten te zien..
Is hier misschien iemand die mij de juiste maten kan vertellen?
Dat er verschillende producten worden getoont klopt.
Omdat Mijnautoonderdelen.nl met verschillende leveranciers werkt.
Maar alle die onderdelen passen wel op jou megane.
Maar waarom niet even naar brezan rijden.
Heb je het gelijk en wanneer niet goed hoef je niet moeilijk te doen door het terug te sturen en weer te wachten.
Vooral met deze benodigdheden zoals olie of brandstof filter.
Echt? Sommige onderdelen verschillen nogal erg veel in maat.
En omdat ik bij Brezan ws het dubbele kwijt ben. Als ik zekerheid heb dat het de juiste maten zijn dan wacht ik liever een dag of twee tot het bezorgt word.
Ja dat is idd niet goed.
Even de oude er uit halen en op meten.
En op de oliefilter kijken welke nummer er op staat.
Wat betreft de brandstof filter, die is wel goed.
Ik zou zelf alles van Mann filter nemen.
Gebruik eerst de zoekfunctie om naar een onderwerp te zoeken.
Ik moet nog even uitzoeken waar de int. filter zit, ik heb de auto nog niet zolang, maar ik denk ergens onder het dashboard kastje. De oliefilter zie ik wel zitten maar het nr. is zo niet zichtbaar. Het makkelijkst zou zijn als iemand zeker weet welke onderdelen pcies passen dan kan ik het bestellen en uitzoeken. Of dat die online onderdelenketen hun onderdelen synchroom houden
Het interieurfilter zit ws onder de paravan.
Voor het brandstoffilter heb je een speciale tang(Mot.1265) nodig om de koppelingen los te maken.
Sommige mensen proberen het met een kleine schroevendraaier maar dan heb je kans dat het gaat lekken.
Heb je geen tang laat het dan even bij Renault-Minute doen, het kost je echt de kop niet.
SUC6
Een oud topic misschien, maar zie het nu pas. Het pollenfilter zit achter het dashbord kastje. Deze dien je compleet uit te bouwen omdat je anders het filter niet heel en recht in het opening krijgt met waterlekkage als uiteindelijk gevolg!
De tang Willem die je beschrijft hebben we niet eens op het werk! Of je kunt ze met je vingers inknijpen, voor de smallere neem ik een punttang
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heeft iemand wel eens een comfort schakeling voor het knipperlicht ingebouwd bij de espace?
Dus 1x richting aangeven die vervolgens 3 of 5 keer knippert voordat die weer uitgaat.
Kwam met zoeken op iets van een hella flasher maar weet niet goed of...
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....
Ik ben opzoek naar ervaren renault monteur regio noord brabant om onze 2e auto (renault scenic II 2.0 16V) aandrijfassen te vervangen. Ik lever als het mogelijk is de aandrijfassen zelf. Alvast bedankt.
Hallo ik heb sinds kort een clio 2 ph 2 2005 een 1.4 16v.Hij kraakt behoorlijk in de voorwielophanging en ik voel speling aan voorwiel in verticale richting en ook links - rechts, dus ik denk zowieso fuseekogel en stuurkogel. Als ik op kenteken zoek...
Hierbij verkoopt de school een Laguna voor onderdelen.
Motor is perfect in orde en start direct.
De koppeling is eruit geweest maar werkcilinder afgebroken.
Lederen interieur en slechts 110500 km...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...