Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo
de warmte meter van mijn auto loopt te hoog op tot het lampje gaat branden.
ik denk dat het probleem in de ontluchting van de radiateur ligt.
kan iemand mij vertellen hoe ik een radiateur moet onluchten van een renault 19 1800.
ik zit met het probleem dat de radiateur maar voor de helft warm word,zit denk ik lucht in.
Vloeistofnivo is overal verder wel goed? Normaal loop alle lucht namelijk naar een vast punt toe, en dat is normaal gesproken het hoogste. Zoals bovenin de radiateur en bovenin het reservoir. Daarmee gaat de ontluchting verder automatisch, mits er voldoende koelvloeistof in zit natuurlijk. Verder zou het ook een verstopping kunnen zijn.
Je ventilator gaat wel draaien? Bij een R25 heb ik al diverse keren een thermocontact moeten vernieuwen omdat de ventilator niet aansloeg en de temperatuurmeter richting rood ging.
heb zelf sinds kort renault 19 1.4 motor
bij mij liep de tempratuur ook hoog op , bleek de ventilator kapot te zijn .
nieuwe erop en hij doet het weer.
probleem is echter dat hij pas aanslaat als de warmte meter op 3 kwart staat
mijn vraag is nu is dit normaal
Moment van inschakelen is normaal.
Doen zover ik weet alle R-19's.
De 3 die ik gereden heb iig wel.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut