Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Robinvan schreef: ↑09 jan 2019 22:32
Het blijft bij een txt bestand snap er niks van .
Je moet in de Windows verkenner even de optie ... Extensies weergeven aanzetten. Dit kan onder "beeld" . Als je dit hebt gedaan kun je van elk bestand de extensie (bijvoorbeeld .DOC of .pdf of .exe of txt) wijzigen.
Iemand omgeving Den Haag die mij kan helpen met tv scherm aan tijdens het rijden.
Renault grand scenic 2018 bose met r link 2 radio grote scherm heb ik
adinsx schreef: ↑10 jan 2019 21:59
Je moet hem even soft resetten. Je vinger tien seconden op de aan/uitknop vasthouden. Dan herstart Rlink zich.
Ik had in eerste instantie wel in de developersmode carplay aangepast, maar nooit stil gestaan bij de soft reset (eigenlijk heel logisch). Het duurt wel vrij lang voordat hij weer opgestart is (is werd al benauwd en dacht dat hij stuk was)
Bij mij speelt de video nu onder het rijden ook.
Thanks
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik probeer een video te kijken op het Easylink van mijn Renault Arkana uit 2023.
In het boekje staat alleen dat de usb FAT-32 of NTFS geformatteerd moet zijn en dat heb ik.
Ik heb meerdere bestandstype geprobeerd, sommige werken helemaal niet maar...
Ik ben vorige week naar Oostenrijk geweest en tijdens get dalen in de bergen is de accu vol, display geeft max aan dat hoor ik een hoog toerental/geluid. Ik heb de versnellingsbak in B staan. Wie kent dit?
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing 😉
Alvast bedankt
Alwin
Hallo,
ik rijd al 6 jaar een captur bouwjaar 2018. Nu merk ik dat de auto, bij constante snelheid, schokkerig rijd.
Dit is niet steeds aanwezig, maar wel merkbaar. De auto heeft slechts 59000 kilometer gelopen. Heeft iemand hier ook dit probleem,...
Ik heb een Captur Etech plug in hybride uit 2020 recent aangekocht.
Nou lees ik dat alle elektrische auto's bij een snelheid lager dan 20 of 30 km p/u een waarschuwingsgeluid moeten laten horen om voetgangers te waarschuwen.
Ik zit al een tijdje met een raar probleem. Dit is de situatie:
s' Ochtends stap ik in de auto (koude motor) en rijd weg. Maar binnen de eerste 5 minuten (meestal wanneer ik rond de 80 rijd) voel je een harde...