Oplossing meer opbergruimte in Mégane Scénic 1


Topic author
mil soluciones
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 148
Lid geworden op: 27 sep 2018 16:15
Actief als: particulier

Oplossing meer opbergruimte in Mégane Scénic 1

Bericht door mil soluciones »

Hallo,
Toen ik destijds de reclame voor de Renault Mégane Scénic zag, vond ik die bergruimten onder de voeten en stoelen achteraan een geniale vondst. In de praktijk valt het echter tegen, daar ik vaker lading heb en dan die ruimtes niet te bereiken zijn.
Vooraan ontbreekt opbergruimte, het handschoenvak kan men vergeten, daar past niet eens de gebruiksaanwijzing in. De deurvakken zitten reeds vol en dan is het zowat voorbij. Toen ik dus zag dat er modellen met een (koel-)kastje tussen de voorstoelen bestaan, heb ik besloten dat ik ook zoiets wil.
Probleem : bij mijn auto zitten daar de knoppen van de achterste zijruiten, dus heb ik ook de bediening van de ruiten die aan de zekeringkast komen meegenomen van de sloop.
Die hebben echter een andere aansluiting en het lijkt niet gemakkelijk om de bekabeling naar de andere kant van de stuurkolom te brengen.
Geen groot probleem, ik heb geen kinderen en bij handbediende ruiten moet men ook achteraan openen en sluiten. Dus plan B, knoppen verwijderen en dat moet het dan wel zijn. Maaaar als men de knoppen verwijdert, dan werken de knoppen achteraan in de deuren ook niet meer.
Volgend plan, de knoppen verplaatsen, te zien op de foto, ik heb ze in de spiegelkap van een Ford Mondeo geplaatst. De blokkeerknop heb ik niet nodig, die heb ik achter de bekleding verstopt.
De koelkast koelt niet, maar dat geeft niet, het gaat me meer over de bergruimte.

Het probleem met de automaat is nog steeds niet opgelost (zie "motorisch").
Volgend project : centrale armsteun met nog bijkomende opbergruimte.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht