Hallo,
Op welke auto was je verliefd voordat de Fuego op de weg kwam. Voor mij was dat de Mazda 929 Coupé uit de jaren zeventig. Ik heb één exemplaar gehad van het model uit 1974 en drie van het model uit 1977. Ik was altijd de tweede of derde eigenaar, maar als ik de leeftijd van deze auto's vergelijk met die van mijn Fuego's dan is het verschil groot. Toen ik het model uit 1974 kocht was de auto vijf jaar oud. Mijn eerste model uit 1977 misschien drie jaar. Ik heb er toen 7.500 gulden voor betaald. Het was een automaat die op gas reed. Ik heb misschien vijf jaar in die auto gereden of minder. Ik heb daarna nog in een Ford Granada en een Fiat Panda gereden voordat ik in 1991 overging op de Fuego.
Het rijtje auto's voordat ik in de Mazda 929 ging rijden: Fiat 850, Vauxhall Viva, Opel Kadett sedan, Opel Kadett coupé, Peugeot 405 en Datsun Cherry. De laatste jaren heb ik nog in een Mitsubishi Celeste gereden en nu dus alweer een paar jaar in een Toyota Celica. De Mazda 929 staat nog steeds op het verlanglijstje, maar ik heb te weinig technische kennis om 'm op een betaalbare manier goed te onderhouden.
Groet, Meerten
Oude liefdes
-
Meerten Welleman
Topic author - Lid

Oude liefdes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
gs82
- lid

Ik heb wel een lijstje met auto's die ik ooit nog wel eens zou willen hebben...

Wie herkent ze allemaal? (zonder naar de bestandsnamen van de plaatjes te kijken
)

Wie herkent ze allemaal? (zonder naar de bestandsnamen van de plaatjes te kijken
Citroën GS 1220 Club Convertisseur | Citroën CX 2400 GTi | Peugeot 504 Break Diesel | Citroën Xantia 2.0 HDi
| Hide post links |
-
Rossy
- Gerespecteerd lid

- Actief als: particulier
Panhard Dyna, type???
Lancia Gamma
NSU RO80 (kenteken
)
En de Citroën CX
En dat terwijl ik nog maar 30 jaren jong ben.....
Antonio.…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Lancia Gamma
NSU RO80 (kenteken
En de Citroën CX
En dat terwijl ik nog maar 30 jaren jong ben.....
Antonio.…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 13 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in