Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn parkeerhulp voor blijft piepen als het regent. Als het droog is doet ie het verder prima. Renault heeft de auto uitgelezen en er blijkt geen storing in het systeem te zitten, dus ook geen defecte sensor.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is ?
Hallo Mechanic,
Dat is het eerste waar Renault aan dacht dus deze hebben ze een tijd geleden al verwijderd. Zonder resultaat. En ik weet niet of ze nog goed in de voorspoiler zitten, maar eerlijk gezegd ga ik er een beetje vanuit dat Renault dat wel gecheckt heeft. Maar zou er een los kunnen zitten, bedoel je dat ?
Toch lijkt het mij een overgevoelige sensor. Wellicht eens wat water over elke sensor laten lopen of sproeien en zien of er een sensor extra fanatiek reageert.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zodra mijn Espace IV 3.5 V6 in R gaat, krijg ik de bekende piep te horen.
Of er iets achter de sensoren staat of niet, het geluid blijft het zelfde.
De bumper dekt de achtersensoren gedeeltelijk af. Waarschijnlijk parkeerschade, er zal iemand dat...
Met enige regelmaat blijft in mijn Austral de achteruitrijcamera actief. Dwz, na achteruitrijden rijd ik weer
vooruit en dan blijft de camera actief. De auto moet helemaal uit om dit te resetten.
Hebben hier meerdere Austral bezitters last van,...
Sinds 3 mnd gebruikte Arkana die steeds meer gaat en blijft trillen na overschakelen op EV. Tijdens proefrit probleemloos, auto werd gebruikt door vertegenwoordiger van dealer en werd meteen stil gezet tot moment van afleveren, 3 wkn later. Bij het...
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?