Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Renault Megane 1.5 CDI estate van juli 2012
Simpele vraag : waar zit de CANBUS in bovenstaande Renault.
En nee hij zit niet achter het klepje achter de asbak in de middenconsole.
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Het is inderdaad de diagnose aansluiting. Als je goed kijkt zie je een vierkantje onder dat is ook een paneeltje wat er uit kan, maar daar zit niks achter, gaan is kijk achter het paneeltje wat u voorstelt. Nogmaals hartelijk dank en nog een prettige weekend.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds 3 dagen geeft het display van mijn Talisman Ph2 Initiale Estate allerlei foutmeldingen in het display en werken alle veiligheidssystemen niet meer.
Dit was op de heenreis naar een vakantiebestemming in Frankrijk. Ik reed op de snelweg door een...
Hoi ik ben nieuw hier en heb een probleem met mijn Renault Megane,3 uit 2012
Mijn motor comp lamp brandt en tevens brandt de rode lamp (motor schade)!
Ik heb de auto al div keren laten uitlezen en de verstoringen zijn legio.
Van auto portier slot,...
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
Ik heb een Renault Megane 1.2 TCe uit 2012 met 100.000 km op de teller. De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker olie moet bijvullen, ongeveer elke maand of twee maanden. Enkele jaren terug was dit ook al wel het geval, maar toen...
Mijn vader woont in Frankrijk rijdt een Master, voor personen vervoer, van 2012 op diesel. Hij gebruikt nu TomTom Versie V31 die bij levering van de auto zat.Navigatie zit ingebouwd in het dashbord. Aangezien dit een oude nav kaart is wil...
Hallo ,
Vraagje ik heb onlangs een Renault Grand Scenic 2.0 CVT 2012 gekocht , bij het kopen van de auto wist ik dat de PDC achter niet werkte . Was ook uitgeschakeld in het menu. Nu weet ik van eerdere Renaults die ik heb gehad dat het 9 van 10x de...