Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben van plan slotbouten te bestellen voor de nieuwe velgen onder de Captur en vraag me af of iemand reeds ervaring heeft met McGard, Kleeblatt of Tpi? Zijn er nog andere goede merken om rekening mee te houden?
Daarnaast ben ik nieuwsgierig of iemand het type bout en lengte weet? Dit kan ik vinden op het internet maar geen idee of dit klopt: M12, 1.5x22 (standaard Renault)
Daarnaast zie ik allerlei verschillende lengte maten staan die waarschijnlijk te maken hebben met de dikte van de velg en genoeg draadlengte hebben om goed vast te zitten? Maar geen idee wat hier nu benodigd is omdat me auto woensdag pas komt
Iemand tips of ideeën hoe je dit het best kan vaststellen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur Energy TCe 90 S&S Dynamique
Two-tone Gris Casiopée/Noir. Zipper Bekleding Noir, Rubber Matten.
Clio 4 armleuning, Pack Style 1, Pack City Camera 2, Park Sensors Back & Front.
Skidplates Back & Front, 17" Diamantee Noir, 18" ZCW Angel Black, Privacy glass.
Geen ervaring met de merken die jij noemt, maar onze dealer heeft deze er op gezet.
Je zou dan denken dat de maat M12x1.5 is?
Of de dealer heeft een ander doosje geleverd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort.Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017
Dit onderwerp heeft nog 24 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Als een van jullie interesse heeft in een set nieuwe GT Magny Cours 18 velgen, laat het mij dan even weten! Reden verkoop is binnenkort een andere auto, ik wilde eigenlijk deze set gaan gebruiken zomerset en de 'oude' als winterset....
Ik ben op zoek naar een foto van een R5 met stalen velgen, zonder wieldoppen, zodat ik een beetje een indruk heb van hoe dat eruit ziet en of er een naafkapje op kan bv. Dus een foto van het wiel op de auto zonder wieldop en een close-up van de naaf...