Hoi hoi, even een vraagje.
Ik heb een Laguna Privilege, deze auto is voorzien van het keyless-entry systeem.
Normaal is er een circel rond de auto die bepaalt vanaf welke afstand de auto op slot gaat, dit varieert nogal.
Nu is mijn punt: afgelopen zaterdag ochtend, hoorde ik het geluid van het op slot gaan van de auto, ik ging kijken en er bleek dat mijn auto leeggehaald was.
Toen ik ging kijken bleek dat mijn keykaart op de eettafel lag, 5 a 6 meter van de auto af, er zitten twee deuren en een muur van het huis tussen.... de auto ging open toen ik het ging proberen, afhankelijk welk portier werd gebruikt, ging de auto dus 8 van de 10 keer proberen, van het slot af.
Kortom, spullen verdwenen, geen braakschade.....
Zijn er mensen die dit probleem kent? Renault zegt dat 5 a 6 meter afstand voldoende moet zijn, maar dat het niet geheel onmogelijk is.
Ten tweede, ik heb aangifte gedaan, aangegeven met welk systeem de auto is uitgevoerd en nu moet ik de verzekering inlichten.... die zullen braakschade willen zien... iemand tips!?
Vriendelijk dank, Arjan
keyless entry systeem
-
III GT-line
Topic author - Lid - eerste logo binnen

-
III GT-line
Topic author - Lid - eerste logo binnen

keyless entry systeem
Ik kom er net op dat ik laatst ook iets gehoord heb over het openen van auto's via laptops.... het gaat mij erom dat ik de verzekering duidelijk kan krijgen wat er gebeurd is, en recht maak op vergoeding van de spullen...
Vriendelijk bedankt!
Arjan
Vriendelijk bedankt!
Arjan
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
wlaguna
- Global Moderator

- Actief als: particulier
heel naar voor je maar helaas ik ken dit probleem niet.
misschien iemand anders wel.
en wat betreft het openen van auto,s met laptop,s heb ik wel ,s …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
misschien iemand anders wel.
en wat betreft het openen van auto,s met laptop,s heb ik wel ,s …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 3 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 810 -
Laatste bericht door LeonKnook
13 mei 2025 22:12
-
-
Renault Clio Bose audio systeem werkt niet altijd goed
door PeterSm » 24 sep 2025 12:10 » in Algemeen Clio -
Reacties: 1
Weergaves: 731 -
Laatste bericht door Pepone
24 sep 2025 13:53
-
-
-
Start Stop Systeem niet aan [Clio V]
door Jagger01 » 21 mar 2026 11:21 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 1
Weergaves: 186 -
Laatste bericht door MeganeIV
22 mar 2026 17:59
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 82 -
Laatste bericht door Jurges
07 apr 2026 13:27