Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag via MYRENAULT de melding ontvangen dat onze Captur in Nederland is.
Komende week aflevering?
TCe 120 8211
Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 Intens
Two tone Bleu Marine/Gris Highland
Besteld op 31-08-2020. Aflevering op 31-12-2020.
26-03-2018: Captur Phase 2 TCe 120 EDC Intens
Two tone Marine Bleu Fumé/Noir Étoilé
04-05-2014: Captur TCe 120 EDC Dynamique
Two tone Noir Étoilé/Ivoir
Grand Scenic Energy TCe 160 EDC Initiale Paris
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie.
Gehad,Kadjar Energy Tce 130 EDC
Bose uitvoering. Met panoramadak en een
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
Vandaag belde de dealer. Onze Captur is binnen en wordt zaterdag afgeleverd.
De armsteun (clio-uitvoering) laat nog even op zich wachten want die was niet op voorraad.
Al met al tussen bestellen en afleveren nog geen 4 maanden.
TCe 120 8211
In die vier maanden geen armsteun appart kunnen houden,weer een beet jammer dit.
Maar alvast veel plezier en veilige kilometers.
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie.
Wij hebben een Captur Tce 120 besteld op 16-4-2014 en de auto wordt afgeleverd in de week van 16-6-2014.
Dit van de dealer vernomen, korte levertijd volgens mij.
15 Maart 2014 de Captur besteld en afgelopen maandag 5 mei werd ik gebeld door de dealer dat de auto deze week bij hen binnenkomt en volgende week afgeleverd kan worden. Donderdag 15 mei is het zover. Dan gaat mijn leukeTwingo plaats maken voor de Captur.
Renault Captur TCe 90 Dynamique, Two-tone Ivoire/Noir Etoile, zwart interieur, met skid plates, Pack City Camera, Pack Style en luxe kentekenplaten.
Besteld 15-3-14 en afgeleverd 15-5-14.
Witte met een zwart dakje zullen ze inmiddels wel op voorraad bouwen.
Voor die enkeling die een andere kleuren combi wil wordt nog op bestelling gebouwd!
@Doedeltje59
Een leuke Twingo moet je nooit verkopen.
Gewoon houden, voor erbij!
Populaire kleur inderdaad. Maar ik vind dit nou eenmaal het mooiste. En m'n Twingo is pas anderhalf jaar oud. 2 Auto's is een beetje te kostbaar voor mij.
Renault Captur TCe 90 Dynamique, Two-tone Ivoire/Noir Etoile, zwart interieur, met skid plates, Pack City Camera, Pack Style en luxe kentekenplaten.
@:Uncles gefeliciteerd en veel veilige kilometers ermee !!
Allen dank voor de reacties, Hij rijdt perfect, alles werkt, zelfs Rlink.
@Huite: Zelfs mijn Captur heeft het met deze regenachtige dagen moeite om de buurt een beetje te kleuren, maar je hebt gelijk het is een donkere boel in de buurt. Ik hoop dat het weer snel mooi weer word dan komt het oranje het best tot uiting.
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique, Two-tone Arizona/Noir Etoilé
Besteld: 08-02-14/Geproduceerd: 11-04-14/Aankomst DC NL: 28-04-14/Aankomst Dealer: 01-05-14/Aflevering: 07-05-14
Uncies zal wel verkeerd staan maar toch van harte gefeliciteerd,ik heb ook een automaat nou ik kan je vertellen na 8500 km gaat hij steeds beter bevallen.
Hij is super snel wn. Na goed inrijden steeds sneller ook is hij ondanks dat ik pittig rijd steeds zuiniger.
Mijn gemiddelde staat nu op 16.3 per 100 km,dus bijna 1op15 .
Ben zeer tevreden hiermee.
Ja, ik heb er ook een besteld op 28 april 2014 levertijd waarschijnlijk eerste helft juli.
Mono tone Gris Cassiopee dynamique
- met pack style 2
- en pack city 1
Ik heb reeds veel gelezen hier op het forum en vooral geleerd
Leuk John. Die levertijden is geen staat op te maken. Hangt zeker van de kleur af. Dan heb je de auto waarschijnlijk nog voor de fabriekssluiting in de zomer? Als ze die hebben. Ik ga de mijne donderdag halen.
Gisteren onze nieuwe aanwinst opgehaald en de auto flink nat gemaakt. Fijn dat weer in Nederland
De eerste kilometers zitten erop en het rijdt perfect.
Foto Captur 1, 10-5-2014.jpg
Foto Captur 2, 10-5-2014.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TCe 120 8211
Mooie auto heel veel plezier en veilige kilometers!!
Bij 'luxe' kentekenplaten worden er zwarte letters en cijfers in plastic opgeplakt.
Deze platen zijn meestal 2x zo duur als normale platen, vandaar dat je daarvoor moet bijbetalen als je die graag wilt hebben.
Voor de veiligheid is het wel verstandig om de kentekenplaten voor en achter tevens te voorzien van popnagels zodat ze niet 'gejat' kunnen worden of op een andere manier uit hun klembevestiging losschieten.
@Fleur: het antwoord is al gegeven door Captubo,
alleen ik heb ze er direct bijbesteld en dan kost dat meestal niks extra.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...