Ik heb zelf (hier in NL) ook een P20. Voor wie aanschaf overweegt is wellicht de volgende informatie handig. Het is niet verstandig een BASIC model te nemen (heb ik dus

) maar een ETH of PLC. Je kunt dit zien aan het nummer op de box KC-P20-xxxxxx2x-xxx or KC-P20-xxxxxx3x-xxx (gaat om de 2 en 3). Belangrijkste verschil is dat de BASIC alleen een ethernet diagnose aansluiting heeft waarop alleen een statuspagina met een browser uit te lezen is, en diagnoseinfo met een gesloten onbekend protocol. De ETH en PLC versies hebben een ethernet user aansuiting waarmee middels UDP het hele laadproces softwarematig kan worden bestuurd.
Alle P20's hebben wèl een enable contact waarmee de lader kan worden aan of uitgezet. Je kunt dit gebruiken om bijvoorbeeld een sleutelschakelaar of een card-reader op aan te sluiten. Die van mij hangt aan een arduino controller die (naast een aantal niet gerelateerde zaken) de box alleen op het goedkopere nacht/weekendtarief aanschakelt. Ook kan ik de box op afstand 1, 2, 4 of 8 uur aanzetten als dat toch nodig is.
Wie eens wil kijken kan even zoeken op #keba en #p20 op Google+. Ook wil ik met alle plezier een keer hier wat plaatsen.