Cabasse audio
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 27 nov 2014 17:30
- Actief als: particulier
Cabasse audio
Ik heb een Scénic Tech line bestelt en de standaard navigatie + upgrade naar het cabasse audio en bluetooth ondersteuning erbij bestelt. Nu heb ik inmiddels ontdekt dat het navigatie systeem van VDODayton is en wel de 5700 serie en daar een handleiding van gevonden met veel nuttige informatie. Zoiets zoek ik nu ook van het Cabasse audio systeem van Renault. Ik heb hier op het forum al info gelezen over het onder de passagiersstoel liggen van de tuner en de wisselaar in de HeadUnit. Info die ik graag zou hebben is of er ergens een aux-in te vinden is. Bij een Megane II heb ik er eerder al eens een zelf op de 4 x 15W radio/navigatie (Becker) gemaakt op aanwijzing van een Duitse site (weet niet meer precies welke site). Een on-line handleiding zou al welkom zijn.
Thnx in advance
Thnx in advance
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 23 jun 2014 15:05
Ben ook op zoek naar versterker unit
Ik ook een Cabasse radio met wisselaar in middenconsole. Ik ben op zoek naar de versterker unit om gebruik te gaan maken van de AUX ingang.
Heb jij deze inmiddels gevonden?
Heb jij deze inmiddels gevonden?
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Hij ligt onder de rechter voorstoel, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om te kijken of en hoe ik hem kan verwijderen en of er een aux opzit.
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Re: Cabasse audio
Hij ligt inderdaad onder de rechtervoorstoel, en volgens de bijgeleverde gebruikershandleiding is AUX mogelijk, volgens de informatie van de Renaultdealer moet er een aparte stekker tussen de carbasse en de externe player.Hema schreef:Ik heb een Scénic Tech line bestelt en de standaard navigatie + upgrade naar het cabasse audio en bluetooth ondersteuning erbij bestelt. Nu heb ik inmiddels ontdekt dat het navigatie systeem van VDODayton is en wel de 5700 serie en daar een handleiding van gevonden met veel nuttige informatie. Zoiets zoek ik nu ook van het Cabasse audio systeem van Renault. Ik heb hier op het forum al info gelezen over het onder de passagiersstoel liggen van de tuner en de wisselaar in de HeadUnit. Info die ik graag zou hebben is of er ergens een aux-in te vinden is. Bij een Megane II heb ik er eerder al eens een zelf op de 4 x 15W radio/navigatie (Becker) gemaakt op aanwijzing van een Duitse site (weet niet meer precies welke site). Een on-line handleiding zou al welkom zijn.
Thnx in advance
deze stekker + kabel schijnt rond de 150 euro te gaan kosten.
Zwarte Grand Scénic, Phase 2, 7p, 1.5 dCi 105, Tech Line SL, Carminat DVD Navigatie- en Communicatiesysteem
Radio Renault 4x40W en 6 CD-wisselaar, MP3-ondersteuning en handsfree bluetooth telefoonbediening. Feb 2007
Radio Renault 4x40W en 6 CD-wisselaar, MP3-ondersteuning en handsfree bluetooth telefoonbediening. Feb 2007
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 2
@hema, bij de cabasse-tronic zit een uitgebreidde handleiding,
als je een i-pod erop wil aansluiten moet je hier zijn...
als je een i-pod erop wil aansluiten moet je hier zijn...

It doesn't matter how fast you get there, if you're heading in the wrong direction. :wink:
Hide post links |
-
Topic author - Lid
@ junkreader,
Inmiddels heb ik de auto in bezit en wist ook wel dat daar een handleiding bij zou zitten. Ik wilde me graag voorbereiden voor dat mijn auto geleverd zou worden. De icelink adapter had ik in mijn vorige auto (Corolla Verso 2.2 D_Cat) en dat werkte goed, maar voor de Cabasse is dit niet verkrijgbaar. Dan moet het een antenne link worden en dan heeft Kensington een misschien leukere oplossing (http://nl.kensington.com/html/11278.html).
Ik had eerder gemeld dat ik wist dat het carminat een afgeleide van VDO Dayton zou zijn, maar weet inmiddels dat het hier een Xanavie systeem betreft met Birdview software zoals die ook in een aantal Nissan's te vinden is. Ik vind het een fijn systeem en heb het nog niet kunnen betrappen op foute routes of gekke dingen. Via TMC al een paar keer alert gemaakt op mobiele politie controle
en uiteraard op files 
Inmiddels heb ik de auto in bezit en wist ook wel dat daar een handleiding bij zou zitten. Ik wilde me graag voorbereiden voor dat mijn auto geleverd zou worden. De icelink adapter had ik in mijn vorige auto (Corolla Verso 2.2 D_Cat) en dat werkte goed, maar voor de Cabasse is dit niet verkrijgbaar. Dan moet het een antenne link worden en dan heeft Kensington een misschien leukere oplossing (http://nl.kensington.com/html/11278.html).
Ik had eerder gemeld dat ik wist dat het carminat een afgeleide van VDO Dayton zou zijn, maar weet inmiddels dat het hier een Xanavie systeem betreft met Birdview software zoals die ook in een aantal Nissan's te vinden is. Ik vind het een fijn systeem en heb het nog niet kunnen betrappen op foute routes of gekke dingen. Via TMC al een paar keer alert gemaakt op mobiele politie controle

Scénic III dCi 130 Privilege, Brun Moka
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 2
@ hema, idd heeft icepod nog geen oplossing voor cabasse/navigatie...
maar ze maken zich sterk door te zeggen dat ze een oplossing hebben of zoeken voor elk systeem...
een mailtje sturen mss...
als je een bevredigende oplossing vindt, mag je die mij ook laten weten via pm..
ik denk vroeg of laat ook een i-pod oid aan te sluiten, ook cabasse + carminat in scenic...
edit: als jij de kensington oplossing zou proberen, laat je dan ook weten hoe die bevalt? tnx.
maar ze maken zich sterk door te zeggen dat ze een oplossing hebben of zoeken voor elk systeem...
een mailtje sturen mss...

als je een bevredigende oplossing vindt, mag je die mij ook laten weten via pm..

ik denk vroeg of laat ook een i-pod oid aan te sluiten, ook cabasse + carminat in scenic...

edit: als jij de kensington oplossing zou proberen, laat je dan ook weten hoe die bevalt? tnx.
It doesn't matter how fast you get there, if you're heading in the wrong direction. :wink:
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 27 apr 2020 14:14
- Contacteer:
Re: Cabasse audio
Mag ik de link naar dat documentHema schreef:VDODayton is en wel de 5700 serie en daar een handleiding van gevonden met veel nuttige informatie.

Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-