Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
omdat de vorige eigenaar van mijn megane zo lief is geweest het nummerbord in de kreukels te rijden wil ik nu toch eigenlijk wel een nieuwe.. dit is echt geen gezicht..
maar hoe gaat dat nou precies in zijn werking? gaat dat via de rdw ofzo?? ik woon in zeeland in krabbendijke, tussen goes en bergen op zoom in, weet iemand een winkel waar je dit kan laten doen??
ik weet trouwens niet of ik hier in het goeie forum ben, maar kwist niet waar anders.. dus vandaar
hallo
informeer hier eens naar bij lausulec of apco of iedere andere proffesionele automaterialen zaak in de buurt
of gewoon via de dealer die kan je ook vertellen wat te doen
groet mark
Het is al een knap tijdje geleden dat ik een kenteken plaat heb laten verversen, echter, voor het laatst dat ik het heb gedaan ging het als volgt :
- naar automaterialen firma
- vragen om nieuwe kentekenplaat, wijzende op de auto en auto-papieren plus identificate overleggende
- 10 minuten later met nieuwe plaat buiten staan
Is echter wel een 10-tal jaar terug.
Sindsdien namelijk geen auto's meer gereden met een 'welstandsbobbeldeuk' in de kentekenplaat gereden.
Overigens van toepassing op NL auto's.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ...
Misschien een beetje late reactie, maar je moet met je gedeukte plaat, autopapieren en legitimatie naar een bedrijf dat, de bevoegdheid heeft om kentekenplaten te maken, toe en daar de oude inleveren, papieren overleggen en je krijgt, na betaling, een nieuwe mee (dan hoeft er geen 1 op het kenteken).
Alexandra de Renaultfreak!
Diverse modellen Renaults (teveel voor een onderschrift). :?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Twingo 1 uit 2004 met airco, en wil graag het interieurfilter vervangen. Ik las dat de versie met airco deze itt tot de versie zonder die standaard heeft, maar het gelinkte topic met uitleg was uit 2005 en de foto s...
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...
WhatsApp Image 2024-10-08 at 13.31.19_7ce0ef87.jpg WhatsApp Image 2024-10-08 at 13.31.05_9cae6b09.jpg Hallo, mijn naam is Hans, ik heb een vriendelijk verzoek, een vriend van mij is met zijn motor bezig,Scenic 2.0, bouwjaar niet bekend (1995???)...
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...
Al sinds het begin heb ik de Austral helaas niet echt een geweldige auto gevonden. Grote en kleine kritiekpunten welke op dit forum veelvuldig langs zijn gekomen. Een aantal wil ik wel benoemen:
- De traktor *zucht*
- Het vreemde verbruik... des te...