Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
TRANSPORT
UW AUTO IS GEARRIVEERD IN NEDERLAND. Uw auto is aangekomen op het Renault distributieterrein in Nederland en staat op het punt getransporteerd te worden naar uw dealer. Deze zal contact met u opnemen, wanneer uw Renault volledig klaar is voor aflevering.
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, stoelverwarming,Pack City Camera,armsteun Clio, instaplijsten Captur, dorpelbescherming kofferbak, wielen in kleur Diamantee Noir, Privacy glass.
Besteld: 12-03-2014
Geleverd: 18-06-2014
Ik denk dat die van ons omdat dit een limited edition (renault stam 100 jaar) deze op voorhand is besteld door de dealer.
Dat is wat ik als enige kan bedenken.
@Nesch:
dan is het gewoon een voorraadauto geweest van de betreffende dealer of de dealer heeft de (voorraad)auto overgenomen van een collega-dealer, zo werkt het in de praktijk.
Eric H. ik hoop dat jouw dealer gelijk krijgt want dat zou voor mij betekend dat mij auto ook rond die tijd geleverd zou kunnen worden. Mijn captur is op 02 mei besteld in nagenoeg dezelfde configuratie als die van u. Volgens mijn dealer was er een schrijven van Renault dat men alleen nog op besteldatum produceerde, en dat alles vol zat tot augustus 2014.
We blijven hopen.
besteld 02-05-2014 / Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City / R-link / Zwarte middenarm steun Geleverd 04-10-2014
Hoi Ikke,
Mijn bestelling staat nog steeds op " order " ik heb geen idee dat mocht hij in productie gaan hoelang het dan duurt dat hij volledig klaar is en dan natuurlijk het verschepen naar de dealer toe hoeveel tijd gaat daar overheen.
Misschien weet iemand hier wat meer over.
Ps.
Ik ga morgen of vrijdag toch nog even bij de dealer langs en vraag dan meteen of het eerder vermelde nog steeds klopt en laat het je weten.
Groeten,
Eric.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
door themailman » Vr Jun 06, 2014 8:18 pm
Nou de uitleg van de dealer wassen heel duidelijk. Duizendmaal excuses want ze hebben hem verkeerd besteld!
Maar er is een goede als showroom model van een andere vestiging besteld en die krijgen wij nu en de gene met het witte dak gaat daar heen als showroom model.
Ga die met dat witte dakje straks maar niet bekijken. Krijg je nog spijt...
Bruin was nooit mijn keuze voor een auto.
maar gisteren zag ik hier op dorp dus een bruine captur rijden.
Nou ik moet je zeggen dat ik het op deze captur in combinatie met de velgen
nu echt wel heel erg mooi vindt staan dus goeie keuze Autoke.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
Heb daar alleen mee proef gereden en daarvoor in iemand zijn Captur Automaat hier in de wijk gereden.
Maar wat ik gereden heb beviel mij echt uitstekend.
Eerder ook in de 90 pk benzine gereden.
Tot nu toe staat ie op de eerste week van Augustus afleveren bij de dealer.
Voor jou zeker een hele vooruitgang vergeleken met een twingo, je zal het heerlijk vinden de extra ruimte die je nu o.a ook krijgt.
ja wij vinden het nu al heerlijk! Kunnen ook niet wachten om hem te kunnen ophalen.
Tevens een vraag kan de dealer meer info zien mbt dat de captur op transport is?
Hij gaf namelijk aan dat deze op transport is richting NL maar op myrenault staat de status nog dat die klaar staat voor transport.
@Balsky Mededelingen in MyRenault betekenen niet erg veel. Er zijn berichten dat de auto al bij de dealer stond, terwijl in MyRenault nog steeds de melding was: uw auto staat klaar voor transport. Dealers weten meestal veel meer, maar ook zij staan weleens voor verrassingen, bijv. een auto die veel eerder binnenkomt dan verwacht. Maar het komt allemaal goed en dan is het genieten geblazen....
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...