@MarcoZE: Was het de laadpaal of de auto die het laden onderbrak? Wellicht heb je tijd om even langs de Renault garage te rijden, want daar kunnen ze dergelijke storingen, die de auto heeft geconstateerd, uitlezen. En dan weet je waarom het laden werd onderbroken. Met deze informatie kun je ev-box dan misschien weer verder helpen.
Dit is precies weer zo'n voorbeeld waarom ik zelf deze meldingen ter plekke zou kunnen willen uitlezen. Zie daarvoor draadje:
http://www.renaultforum.nl/forum/on-boa ... 17675.html
En hier de melding die ze bij mijn ZOE in de garage hadden uitgelezen:
http://www.renaultforum.nl/forum/laadpr ... ml#p107311
Zojuist heb ik op
http://oplaadpalen.nl ook nog even de locatie van de laadpaal bij
Van der Valk aan
De Holle Bilt 1, De Bilt laten corrigeren. Ze hebben daarvoor een mooie wizzard waarmee je dat door kan geven. Als ik zie dat een locatie niet (precies) klopt, probeer ik dit altijd door te geven. Zo was ik namelijk vorig jaar tijdens mijn vakantie in Duitsland een keer een kwartier aan het zoeken geweest naar een specifieke laadpaal, alleen omdat de locatie niet goed stond aangegeven. En het is een kleine moeite om dit even te corrigeren.
Ik ben benieuwd hoe het zaterdag zal gaan!