TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

JIj kunt goede vragen stellen! :lol:
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

En.. kun jij net zo goed antwoorden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

Ben Stellingen90 niet! :hand:
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 14612 »

Dit wordt de rubriek moeilijke vragen (of slimme natuurlijk :lol: ). Ik denk dat er maar één SIM-card inzit. Het is niet nodig om dat te verdubbelen, want levert niets extra op. De verbinding die via die kaart gemaakt wordt met het internet kan van beide applicaties (en in feite van meer) informatie opvragen aan de verschillende servers en de terug ontvangen info weer verdelen binnen de R-link over de verschillende apps.
Het is wel zo dat als het Discovery pack afgelopen is er geen verbinding meer met het internet zal zijn. Voor TT Live services is dat niet erg, want de verbinding wordt daardoor zélf geregeld als je een abonnement daarop hebt. Voor RDS verkeersinfo ook niet, want dat is een FM radio techniek. Er zullen alleen geen berichten van Renault meer ontvangen kunnen worden in de auto en apps die verbinding met het internet noodzakelijk maken werken niet meer.
Uiteraard kun je wel gewoon blijven updaten via de R-link op de PC of laptop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

:clap:
Ik had het, zelfs al ik mijn best zou hebben gedaan, niet mooier kunnen zeggen! 8)
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Stellingen90: Jij kunt goud verdienen bij RN!!! Eindelijk een uitleg die ik wel begrijp!! Mijn dank is groot!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

Ja Stellingen90 als CCC bij RN :mrgreen:
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Wat ik helemaal niet snap: sommigen krijgen een kaartupdate langs PC voor de Benelux kaart. Ik krijg dat niet, ook 317 moest ik hier lezen en laten uitvoeren door mijn dealer. Nochtans kreeg ik al 'updates' langs PC, nog nooit een waarschuwing in de auto! Daar krijg ik kop noch staart aan: het moet toch onmogelijk zijn om bepaalde R-link toestellen wel updates te sturen en andere niet? Als ik een Windows update voor mijn Windows 7 64 bits krijg, dan krijgt elke gebruiker dat toch?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 14612 »

Ja hoor, je kunt best bepaalde apparaten wél en andere niet iets toesturen. Is een kwestie van IP-adressen of MAC-nummers wel of niet in een lijst zetten. Moet zeggen dat ik ook weinig meldingen via de R-link heb gekregen. Meestal wist ik het al via dit forum of had ik in Myrenault al gezien dat er wat klaar stond. Die meldingen werken sneller en betrouwbaarder dan via R-link in de auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ja, dat dit KAN vermoed ik wel, maar het waarom? En ik krijg dus ook langs PC geen meldingen. ALS er iemand die hogere kaart van Benelux langs update heeft ontvangen, bij mij is dat niet gebeurd! Mijn R-link toolbox geeft steeds: Je R-link TomTom live is bijgewerkt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sylver
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 feb 2013 17:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Sylver »

a, dat dit KAN vermoed ik wel, maar het waarom? En ik krijg dus ook langs PC geen meldingen. ALS er iemand die hogere kaart van Benelux langs update heeft ontvangen, bij mij is dat niet gebeurd! Mijn R-link toolbox geeft steeds: Je R-link TomTom live is bijgewerkt.
Simpel: Belgische IP's (te lezen; R-Links die in België geregistreerd zijn), krijgen geen updates.

De meldingen waarover hier gesproken wordt, heb ik ook nog nooit gezien, hoor!
Nochtans zit ik iedere dag 3u in de wagen... lang genoeg dus...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Zouden we daar niet tegen kunnen protesteren bij het centrum van gelijke kansen en racisme bestrijding? (grapje)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

Nee, opheffen die boel.
De ene helft bij Nederland en de rest naar Frankrijk en Duitsland en al jullie problemen zijn opgelost!
Óók een grapje dus!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Scenicized
Lid
Lid
Posts in topic: 52
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 sep 2013 19:53
Actief als: particulier
Locatie: in de buurt van Arnhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Scenicized »

En dan BHV een separate vrijstaat? :lol:

On-topic: elke importeur heeft blijkbaar zijn eigen werk- en handelswijze. Je ziet dit bij alle automerken.
2018 Scenic 160 TCe EDC Initiale Paris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Diddel
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 10
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2014 14:22
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Diddel »

Heeft iemand al de Europa kaart versie 9.25 op de r-link gezet? Volgens een Renault medewerker kan dit nog niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Scenicized
Lid
Lid
Posts in topic: 52
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 sep 2013 19:53
Actief als: particulier
Locatie: in de buurt van Arnhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Scenicized »

Als je hier leest zul je zien dat velen die kaart al op SD kaart hebben, draait hier al bijna 2 weken zonder problemen. Kaartje in de auto stoppen en werken. Waarom zou Renault hem in de actie voor 99 euro verkopen als het niet zou werken? Zoals zo vaak weten veel Renaultmedewerkers er geen moer vanaf.
2018 Scenic 160 TCe EDC Initiale Paris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dat laatste is een feit, en ze bekennen dat ook, de minste de PR van mijn regio. Bij de dealer MOET er iemand de cursus voor R-link volgen, maar VOLGEN wil niet zeggen begrijpen hé!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 14612 »

@Diddel: Inderdaad zoals Captured schrijft. Kaart V9.25 werkt feilloos. Gewoon oude kaartje eruit halen (wel netjes volgens R-link menu bij instellingen: SD-card verwijderen) en nieuwe erin. Staat omschreven in de handleiding die je bij de Sd-card krijgt en voila: Europe kaart wordt geladen en alles werkt vlekkeloos.
Renault medewerkers moesten zich schamen om klanten zo voor te liegen. Zijn zelf te belazerd om zich eens in de materie te verdiepen... Hebben zeker geen zin om V9.25 te bestellen en proberen zich er zo onder uit te praten.... :discuss:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EjT64
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 dec 2013 00:30
Actief als: particulier
Locatie: Midden NL

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door EjT64 »

Ik heb op 7 maart de Captur met R-link in ontvangst genomen en nu, 3 maanden later, nog geen Tomtom update gehad.
Afgelopen vrijdag maar eens gebeld met de dealer. Die zei dat ze pas een update mogen verstrekken als Renault Nederland daar toestemming voor geeft.
Dus RN gebeld. De betreffende medewerker zei meteen dat ik inderdaad een gratis update tegoed heb. Hij vond het vreemd dat de dealer mij naar hen had verwezen. Hij heeft mijn gegevens genoteerd, zou het uitzoeken en me dan terugbellen.
Dat is vrijdag in ieder geval niet gelukt...

Na een week (want niets meer gehoord) maar weer eens gebeld met RN. Kreeg nu een dame aan de lijn die opnieuw al mijn gegevens ging noteren. Nu werd er echter een stuk moeilijker gedaan: de gratis update zou alleen gelden voor Benelux kaarten en niet voor Europa... :discuss:
Ik heb dat nergens gelezen en vraag me af of dit wel klopt. Hoe dan ook, ze gaat mijn verzoek in behandeling nemen, dit kan wel eens 10 werkdagen (!) gaan duren. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en ben niet meer gerust op positieve afloop.
Na weer een week wachten maar eens een pittige mail gestuurd, en zowaar de volgende dag werd ik door RN gebeld. Excuses voor de warrige berichtgeving, en ik zou z.s.m. een tegoedbon ontvangen. Die was inderdaad binnen een paar dagen binnen. Sterker nog, ze hebben me twéé tegoedbonnen gestuurd (elk 175 euro)! Wetende dat dat een vergissing is, zit ik nu met een moreel dilemma: beide inwisselen of het netjes doen en één inwisselen. Wat zou Ù doen?
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

Tsja, een van mijn (vele) zwakheden is dat ik eerlijk ben...
Ik zou RN bellen en vragen of dit bewust of een vergissing is.
Denk dat je eerlijkheid wel wat zal opleveren.
En je houd een schoon geweten!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 14612 »

Bravo Huite :clap:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Scenicized
Lid
Lid
Posts in topic: 52
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 sep 2013 19:53
Actief als: particulier
Locatie: in de buurt van Arnhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Scenicized »

Daar komt bij dat RN alle ingeleverde cheques registreert, dan val je alsnog door de mand. De cheque-actie sowieso aangepast, nu zijn er ook cheques waarop staat er een TomTomkaart wordt vergoed. Het (onterechte) voordeel can 76 euro vestaat dan ook niet meer.
2018 Scenic 160 TCe EDC Initiale Paris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rcschuit
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mar 2014 16:27
Actief als: particulier
Locatie: Heerhugowaard

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door rcschuit »

nieuwe Captur opgehaald 21 juni.
Tomtom versie Europa 9.1.
Als reactie van de dealer bij mijn wens tot upgrade naar 9.25


Reactie van Renault Nederland.

Bij nieuwe auto is er een 90 dagen laatste versie garantie. Omdat updaten via rlink niet werkt, stuurt RNL mij een waardecheque toe. Hiermee kan ik de nieuwste versie kopen.

Eind goed, al goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Scenicized
Lid
Lid
Posts in topic: 52
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 sep 2013 19:53
Actief als: particulier
Locatie: in de buurt van Arnhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Scenicized »

Wat een kulverhaal. Dat er slecht is vertaald is niet jouw probleem, maar dat van Renault.
2018 Scenic 160 TCe EDC Initiale Paris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

borry52
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 jul 2013 14:00
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door borry52 »

De Renault-dealers weten over het algemeen niet wat er in de Captur wereld speelt.
Volgens mij is het een verzonnen verhaal om van je af te zijn.
Negeer de dealer en bel rechtstreeks met Renault-Nederland, 0800-0303, dat hebben de meesten van ons ook gedaan en met resultaat.
Probeer contact te maken met de heer R. Menouane, Consulant Klant Relaties van Renault Nederland, die heb ik ook aan de telefoon gehad en hij weet overal van.
Renault Kadjar ENERGY TCE 130 EDC Extase
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jeffrey71
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 380
Lid geworden op: 12 aug 2013 18:32
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Jeffrey71 »

De meeste dealers regelen uit hun zelf echt niks. Laatste keer dat ik bij de dealer ben geweest heb ik ook duidelijk aangegeven dat ze erg graag een nieuwe auto willen verkopen maar aftersale hebben ze nog nooit van gehoord. Tegenwoordig bel ik eerst naar RNL en dan pas naar de dealer.
Het is jammer dat het zo moet maar op deze manier wordt je nog een beetje normaal geholpen.
Een relatie opbouwen met de dealer is er niet meer bij. Dealers leggen de schuld bij RNL neer, ook al is dit zo dan nog hoeft de klant hier niet de dupe van te worden.
Captur 1.5 DCI (2013), 2e Captur 1.5 DCI Dynamique Two-tone Ivoire/Noir etoile 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Het is wel belangrijk een goede dealer. Als ik aan Renault iets vraag bellen ze eerst naar mijn dealer, dan naar mij, om te zeggen dat ik naar mijn dealer moet gaan! Hij heeft er ook voor gezorgd dat ik 'iets' kreeg voor een kaartupdate!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

Ja Jeffrey71, er gaat niets boven een goede dealer.
Moet ver voor mijn dealer rijden (bijna 600 km 8)) maar heb het er graag voor over.
Zelfs als ik geen Renault meer zou willen rijden zou ik mijn auto daar nog kopen.
En ook dáárvan zouden ze geen probleem maken!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Reneetje
Lid
Lid
Posts in topic: 16
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mar 2014 14:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Reneetje »

Vandaag heeft de Captur een middagje bij de dealer gestaan. De rechter daklijst zat namelijk niet goed gemonteerd. Dat zit met speciale klemmetjes vast die maar eenmalig te gebruiken zijn. Oplossing: fonkelnieuwe daklijst erop.
Ik had ook nog een mooie cheque van RN gekregen voor TT versie 925, dus deze update vorige week ook gelijk besteld. Bij het ophalen meldde de chef werkplaats dat ie deze alvast geïnstalleerd had en en passant ook de laatste firmware (317) er op zet.
Omdat we nog wat "geld" over hadden van de cheque ook maar een chrome uitlaat stukje erop laten zetten. En van het restant kopen ze maar een doos gebak :-). Al met al ben ik zeer tevreden over de service. Tom Tom werkt perfect dus mij hoor je absoluut niet klagen
Renault Captur TCe 90 Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, bekleding Gris/Gris Tropique. Pack Look Exterieur Noir, privacy Glass, Park City Camera, Pack Look Interieur Turquoise, Dorpel beschermers, Achter bumper beschermer, Stoel verwarming, Matten Turquoise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Reneetje
Lid
Lid
Posts in topic: 16
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mar 2014 14:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Reneetje »

Vandaag heeft de Captur een middagje bij de dealer gestaan. De rechter daklijst zat namelijk niet goed gemonteerd. Dat zit met speciale klemmetjes vast die maar eenmalig te gebruiken zijn. Oplossing: fonkelnieuwe daklijst erop.
Ik had ook nog een mooie cheque van RN gekregen voor TT versie 925, dus deze update vorige week ook gelijk besteld. Bij het ophalen meldde de chef werkplaats dat ie deze alvast geïnstalleerd had en en passant ook de laatste firmware (317) er op zet.
Omdat we nog wat "geld" over hadden van de cheque ook maar een chrome uitlaat stukje erop laten zetten. En van het restant kopen ze maar een doos gebak :-). Al met al ben ik zeer tevreden over de service. Tom Tom werkt perfect dus mij hoor je absoluut niet klagen
Renault Captur TCe 90 Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, bekleding Gris/Gris Tropique. Pack Look Exterieur Noir, privacy Glass, Park City Camera, Pack Look Interieur Turquoise, Dorpel beschermers, Achter bumper beschermer, Stoel verwarming, Matten Turquoise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Reneetje
Lid
Lid
Posts in topic: 16
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mar 2014 14:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Reneetje »

Sorry voor de dikke vingers :-)
Renault Captur TCe 90 Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, bekleding Gris/Gris Tropique. Pack Look Exterieur Noir, privacy Glass, Park City Camera, Pack Look Interieur Turquoise, Dorpel beschermers, Achter bumper beschermer, Stoel verwarming, Matten Turquoise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

@Reneetje
Je kunt je dubbelpost zelf weghalen!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 14612 »

Goeie dealer Reneetje. Keuze wordt nu moeilijk: óf naar Kampen naar de dealer van Huite of naar die van jou (waar zit die eigenlijk??).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 171
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Huite »

@Stellingen90
(Ook) op zoek naar een andere/goede dealer?
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Reneetje
Lid
Lid
Posts in topic: 16
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mar 2014 14:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Reneetje »

@Stellingen. Dat is Nieuwendijk in Aalsmeer
Renault Captur TCe 90 Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, bekleding Gris/Gris Tropique. Pack Look Exterieur Noir, privacy Glass, Park City Camera, Pack Look Interieur Turquoise, Dorpel beschermers, Achter bumper beschermer, Stoel verwarming, Matten Turquoise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 14612 »

@Huite Altijd aan het rondkijken Huite, ervaringen met huidige dealer zijn niet slecht, maar het is een erg grote en je voelt je een beetje een nummer. Moet zeggen dat het gedoe rond de TomTom update soepel en best netjes ging. Wacht de eerste beurt af (is begin september). Kampen is voor mij niet zo vreselijk ver weg (woon in Noordwolde FR, vlak bij Steenwijk/Wolvega) en ben altijd geïnteresseerd in een dealer die kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht