Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zoals gisteren hier al geschreven vandaag toch maar weer Renault Klantenservice gebeld (0800 0303). Ik kreeg nu iemand aan de lijn die in het systeem kon zien dat mijn klacht(?) al in behandeling was. Vreemd want gisteren liet ik weten eerst de dealer nog een mogelijkheid te gunnen voor ik een klacht zou gaan indienen. Die heeft overigens tot op heden nog niet gereageerd op mijn e-mail van gisteren.Ik werd doorverbonden met Annette. Deze dame wist van de hoed en de rand en heeft mij zeer adequaat en vriendelijk geholpen. Ik kreeg keurig uitleg waarom het niet werkt zoals beoogd. Ze zou er vandaag nog voor zorgen dat de accessoirescheque op de post ging. Ook zou ze de dealer even inlichten. Binnen een half uur belde ze terug (wat niet met mij afgesproken was) welke afspraken er zijn gemaakt met de dealer. Gewoon klasse en zoals je het zou verwachten van Renault. Alle credits gaan naar deze dame.
Komende week wordt ik dus gebeld dat zowel mijn R-link als de kaart geupdate gaan worden. Nu nog voor het extra bedrag iets leuks uit zoeken.