Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik rijd sinds kort in een Renault Zoe en ik experimenteer wat met R-Link.
Op R-Link > navigatie > instellingen > Toon NP op kaart : vink ik BENZINE-stations en Renault Trucks UIT.
Kijk ik de volgende dag nog eens : staan ze gewoon weer AAN gevinkt.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nadat mijn ZOE Q210 vandaag niet mee wilde werken aan de lader, realiseerde ik me dat er nog een upgrade beschikbaar was voor de connected services waarbij je de auto op afstand ook kon bedienen / laadschema veranderen etc. Volgens mij heette dat My...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Na meer dan 2 jaar probleemlos rijden met mijn Zoe kreeg ik een probleem met de laadklep die niet wilde openen met behulp van het knopje in de auto. In het verleden had ik dit euvel ook weleens en dan was een aantal keren opnieuw...
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Hallo,
Ik heb een Renault Zoe 50KW. van 4 jaar oud.
Er komt een trilling/ vibratie vanuit de pedalen of de vloerplaat. Na een tijdje is dit zeer irritant want dit wordt overgebracht op je voeten.
Ik heb reeds de banden laten uitlijnen. Zonder...