Avantime meeting 2007
-
Topic author - Global Moderator
- Posts in topic: 9
- Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Avantime meeting 2007
Hier kunnen ideeën uitgewisseld worden over een eventuele Avantime meeting!
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Alpine A110 (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 10
- Laatste bezoek: 09 feb 2014 22:51
hallo allemaal
als initiatiefnemer en co organisator van de meeting 2006, zal ik maar een voorwoord schrijven. Onze 1e meeting in 2006 was een groot succes, uit het niets kwamen we met 23 avantimers bijelkaar, maar ik moet zeggen zonder hulp van arno was het niet zo voortreffelijk gelopen. Het kost toch wel wat tijd om een goed evenement te organiseren.
zeker om in contact te komen met avantime bezitters valt niet mee.
Dit jaar hebben we nog geen datum gekozen, misschien voor de zomer of weer in september/oktober ?
Misschien is het ook leuk om gewoon ergens met belangstellenden een keer af te spreken zg PRA (zie franse site) en ervaringen uit te wisselen. Bij de 1 e meeting hebben we alleen maar goede reacties ontvangen. zelfs de buitenlandse avantimers waren enthousiast. Dit jaar hopen we natuurlijk op een dubbele opkomst zeker nu we bij de deze de eerste aanzet geven voor de meeting van dit jaar. wie weet kunnen we rond de introductie van de nieuwe twingo een dealer nog porren voor iets leuks ??
Gaarne hoor ik van jullie en spui je ideeen, en geef het door aan anderen
groetend Rob
als initiatiefnemer en co organisator van de meeting 2006, zal ik maar een voorwoord schrijven. Onze 1e meeting in 2006 was een groot succes, uit het niets kwamen we met 23 avantimers bijelkaar, maar ik moet zeggen zonder hulp van arno was het niet zo voortreffelijk gelopen. Het kost toch wel wat tijd om een goed evenement te organiseren.
zeker om in contact te komen met avantime bezitters valt niet mee.
Dit jaar hebben we nog geen datum gekozen, misschien voor de zomer of weer in september/oktober ?
Misschien is het ook leuk om gewoon ergens met belangstellenden een keer af te spreken zg PRA (zie franse site) en ervaringen uit te wisselen. Bij de 1 e meeting hebben we alleen maar goede reacties ontvangen. zelfs de buitenlandse avantimers waren enthousiast. Dit jaar hopen we natuurlijk op een dubbele opkomst zeker nu we bij de deze de eerste aanzet geven voor de meeting van dit jaar. wie weet kunnen we rond de introductie van de nieuwe twingo een dealer nog porren voor iets leuks ??
Gaarne hoor ik van jullie en spui je ideeen, en geef het door aan anderen
groetend Rob
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 28 nov 2023 10:53
Dag Rob,
Nou het echte begin is er. De eerste bijeenkomst kunnen we wel in het Nationaalpark op de Veluwe houden (ergens anders kan ook). Hier onze ervaringen uitwisselen en plannen maken voor de meeting.
Misschien ook een idee, om contact te zoeken met de organisatie van Renault Rendez-vouz. En het thema "start van de de Avantime club " van dit jaar te laten zijn.
Een vriendelijke Avantime groet,
Wim
Na het grote succes van Renault Rendez-vous 2006, doen we het dunnetjes over in 2007!
De voorbereidingen zijn in volle gang, maar we willen nu alvast de datum bekend maken, zodat iedereen het al in de agenda kan zetten!
Dus 2 september 2007!
Renault Rendez-vous 2007
Meeting voor ALLE Renault rijders en liefhebbers!
Locatie is op dit moment nog niet 100% definitief, maar zodra er zekerheid is zal op www.artvo.nl en hier vermeld worden!
Dus voor meer informatie voor RRV 2007 en een terugblik op de RRV 2006 zie:
www.artvo.nl onder Rendez-vous
Wellicht tot dan !!!
Nou het echte begin is er. De eerste bijeenkomst kunnen we wel in het Nationaalpark op de Veluwe houden (ergens anders kan ook). Hier onze ervaringen uitwisselen en plannen maken voor de meeting.
Misschien ook een idee, om contact te zoeken met de organisatie van Renault Rendez-vouz. En het thema "start van de de Avantime club " van dit jaar te laten zijn.
Een vriendelijke Avantime groet,
Wim
Na het grote succes van Renault Rendez-vous 2006, doen we het dunnetjes over in 2007!
De voorbereidingen zijn in volle gang, maar we willen nu alvast de datum bekend maken, zodat iedereen het al in de agenda kan zetten!
Dus 2 september 2007!
Renault Rendez-vous 2007
Meeting voor ALLE Renault rijders en liefhebbers!
Locatie is op dit moment nog niet 100% definitief, maar zodra er zekerheid is zal op www.artvo.nl en hier vermeld worden!
Dus voor meer informatie voor RRV 2007 en een terugblik op de RRV 2006 zie:
www.artvo.nl onder Rendez-vous
Wellicht tot dan !!!
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Hide post links |
-
- Contacteer:
Begin september ben ik op vakantie
, dus liever eind september of begin oktober. In 2006 was het toch ook in oktober? Als er over gedacht wordt om de meeting elk jaar te houden, dan is het wel handig om elk jaar zo veel mogelijk hetzelfde weekend te gebruiken.

Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- Lid
Hallo allemaal,
Natuurlijk Dave moet jij ook bij de meeting aanwezig zijn, daar moeten we dan ook rekening mee houden. Maar als we nou eerst even een datum en plaats prikken voor een kleine meeting. Om het een en ander te bespreken dan zjn we al weer een stap in de richting van een daadwerkelijke meeting in 2007.
Zelf dacht ik ergens een (zat/zon) dag in april/mei. Een ieder is dan welkom, de dag zou kunnen bestaan uit een kennismaking, uitwisseling van ervaringen, ideeën inventarisatie, ontwikkelen van een plan voor de meeting 2007 en de vormen van publiciteit.
Graag jullie reacties,
Avantime groet,
Wim
Natuurlijk Dave moet jij ook bij de meeting aanwezig zijn, daar moeten we dan ook rekening mee houden. Maar als we nou eerst even een datum en plaats prikken voor een kleine meeting. Om het een en ander te bespreken dan zjn we al weer een stap in de richting van een daadwerkelijke meeting in 2007.
Zelf dacht ik ergens een (zat/zon) dag in april/mei. Een ieder is dan welkom, de dag zou kunnen bestaan uit een kennismaking, uitwisseling van ervaringen, ideeën inventarisatie, ontwikkelen van een plan voor de meeting 2007 en de vormen van publiciteit.
Graag jullie reacties,
Avantime groet,
Wim
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Hide post links |
-
- lid
hallo allemaal, hallo Wim
Ik denk dat het inderdaad verstandig is om ergends in nederland af te spreken voor een eertse kennismaking en het verder ontwikkelen van onze plannen, ik zal binnenkort contact opnemen met Arno waarmee ik de 1e meeting heb georganiseerd, hij woont in Maastricht, ik woon daar vlakbij, een weekendje zuiden niets voor jullie ?
we kunnen ook telefonisch of per mail overleggen., als het te moeilijk wordt om elkaar te ontmoeten.
(tijd ?) het draaiboek van vorig jaar is goed te gebruiken, maar een geheel ander programma is natuurlijk ook leuk.
Wordt het een internationale ontmoeting ?
Groetend Rob
Ik denk dat het inderdaad verstandig is om ergends in nederland af te spreken voor een eertse kennismaking en het verder ontwikkelen van onze plannen, ik zal binnenkort contact opnemen met Arno waarmee ik de 1e meeting heb georganiseerd, hij woont in Maastricht, ik woon daar vlakbij, een weekendje zuiden niets voor jullie ?
we kunnen ook telefonisch of per mail overleggen., als het te moeilijk wordt om elkaar te ontmoeten.
(tijd ?) het draaiboek van vorig jaar is goed te gebruiken, maar een geheel ander programma is natuurlijk ook leuk.
Wordt het een internationale ontmoeting ?
Groetend Rob
Hide post links |
-
- Lid
Wij vinden een weekendje naar Limburg altijd leuk. Lijkt me een goed plan. Heerlijk even kamperen of een hotel we zien wel.
Groet, Wim
Groet, Wim
Hide post links |
-
- Contacteer:
Zolang ik nog geen Avantime heb, wil ik me ook nog niet bemoeien met het evenement, maar ik kan wel aanbieden om voor een eerste kennismaking hier ergens in de buurt (Uden) wat te regelen. Ik heb ook al wat toerritten in de omgeving uitgezet dus misschien kunnen we dan ook nog een stukje sturen.
In ieder geval weet ik uit ervaring dat je een evenement het beste in je eigen directe omgeving moet organiseren. Op afstand gaat dat een stuk moeilijker.
Dave
In ieder geval weet ik uit ervaring dat je een evenement het beste in je eigen directe omgeving moet organiseren. Op afstand gaat dat een stuk moeilijker.
Dave
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- lid
Hallo,
In principe organiseren wij vooralsnog alleen voor bezitters van een avantime deze bijeenkomst, belangstellenden zijn wel welkom maar dat hebben we vorig jaar ook afgehouden, want dan wordt het nog onoverzichtelijker met vooral allerlei vragen en info omtrent de avantime, misschien kunnen we een soort open dag houden bij een van onze bijeenkomsten voor belangstellenden. je kunt natuurlijk ook een avantime lenen bij de garage ??
qua organistaie willen we arno en ik het op dezelfde wijze houden zoals vorige keer, toen waren alle deelnemers
zeer enthousiast, dus ..
we denken nog na over weekendje, in het voorjaar bijv hemelvaart /pinkster weekend ?? een kleine meeting
groetend Rob
In principe organiseren wij vooralsnog alleen voor bezitters van een avantime deze bijeenkomst, belangstellenden zijn wel welkom maar dat hebben we vorig jaar ook afgehouden, want dan wordt het nog onoverzichtelijker met vooral allerlei vragen en info omtrent de avantime, misschien kunnen we een soort open dag houden bij een van onze bijeenkomsten voor belangstellenden. je kunt natuurlijk ook een avantime lenen bij de garage ??
qua organistaie willen we arno en ik het op dezelfde wijze houden zoals vorige keer, toen waren alle deelnemers
zeer enthousiast, dus ..
we denken nog na over weekendje, in het voorjaar bijv hemelvaart /pinkster weekend ?? een kleine meeting
groetend Rob
Hide post links |
-
- Lid
Hallo Avantimers,
Zelf vind ik het aanbod van Dave wel iets om goed over na te denken. Met name omdat hij ervaring heeft met organiseren van deze Renault club evenementen en hij heeft kant en klare routes liggen. Vanuit ervaring weet ik dat deze routes altijd geweldig zijn, nog nooit een route gereden wat niets was (zelfs bij de Reliant club was het geweldig, heb 2 jaar een Reliant Robin gehad " drie wieler").
Dave kan wel bij mij in de fauteuil zitten.
Prettige Paas,
Wim
Zelf vind ik het aanbod van Dave wel iets om goed over na te denken. Met name omdat hij ervaring heeft met organiseren van deze Renault club evenementen en hij heeft kant en klare routes liggen. Vanuit ervaring weet ik dat deze routes altijd geweldig zijn, nog nooit een route gereden wat niets was (zelfs bij de Reliant club was het geweldig, heb 2 jaar een Reliant Robin gehad " drie wieler").
Dave kan wel bij mij in de fauteuil zitten.
Prettige Paas,
Wim
Hide post links |
-
- lid
meeting in belgie 2007
vandaag een mailtje ontvangen van Luc uit belgie hij organiseert een 2 daagse interationale meeting te antwerpen en brussel op 12 en 13 september 2007 hij verwacht deelnemers uit frankrijk , duitsland, engeland, nederland en natuurlijk belgie, al rijden daar wel zeer weinig rond/ in belgie dus.
Luc is een zeer enthousiaste avantimer en doet ook veel voor de franse club, deze franse club heeft onlangs een bijeenkomst gehad in Lille waarbij 40 avantimers aanwezig waren ik zal een fotootje toeveoegen binnenkort van die meeting
groetend Rob
vandaag een mailtje ontvangen van Luc uit belgie hij organiseert een 2 daagse interationale meeting te antwerpen en brussel op 12 en 13 september 2007 hij verwacht deelnemers uit frankrijk , duitsland, engeland, nederland en natuurlijk belgie, al rijden daar wel zeer weinig rond/ in belgie dus.
Luc is een zeer enthousiaste avantimer en doet ook veel voor de franse club, deze franse club heeft onlangs een bijeenkomst gehad in Lille waarbij 40 avantimers aanwezig waren ik zal een fotootje toeveoegen binnenkort van die meeting
groetend Rob
Hide post links |
-
- lid
hier het een foto, qua entourage niet te vergelijken met wat wij gewend zijn, maar dat zijn de bijeenkomsten in frankrijk, daar is de sfeer niet zoals wij dat zouden doen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Lid
Moeten we niet even hier een lijstje gaan maken wie er allemaal heen gaan!!! Wel leuk als we vanuit Nederland ook met een groep Avantime's komen.
1. Margriet en ik komen
1. Margriet en ik komen
Hide post links |
-
- lid
we wachten nog even op het programma wat er te doen staat die dag( Luc wil eerst de organisatie rond hebben en dan pas iedereen uitnodigen), maar ik zal zeker ook van de partij zijn, als ik van Luc het progamma heb zal ik iedereen die in mijn bestand zit een emailtje sturen om dit door te geven ik maak dan wel een lijstje met wie er naar toe gaan, laten wij dit evenement samenvallen met onze meeting of gaan wij toch nog een meeting organiseren enkele weken later / of eerder ??
groetend rob
groetend rob
Hide post links |
-
- Lid
Het lijkt mij een goed plan om daar in te voegen bij de meeting in België. Kunnen we vooraf een opwarmertje doen in Nederland, ergens in mei???
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 8
- Laatste bezoek: 11 mar 2014 20:50
Int. Meeting Belgie
Goedemiddag Nederland,
Wij hebben vandaag een verlofdag, en toevallig kwam ik op jullie site terecht.
En...... wat bleek....? Ik zag dat er al over mij werd gesproken.
Dit voelde wel raar aan.
Hierbij voeg ik een overzicht van het programma.
We zullen zaterdagmorgen starten in Brussel om dan, weliswaar met een tussenstop, af te zakken naar een hotel in de buurt van Antwerpen. (behoort nog aan een Nederlandse groep
)
De volgende dag gaan we niet naar de "Vogeltjesmarkt", maar trekken we naar het historisch centrum. Nadien naar de haven, om een leuke lunch te hebben en nadien bij het doorkruisen van de haven van Antwerpen, tot grote spijt afscheid te nemen.
Totale prijs (musea - aperitief - diner - wijn (drank) - hotel - ontbijt - lunch) zal rond de 110.00 € per persoon liggen.
Stuur mij een email en ik bezorg U nog meer informatie.
adriaensenl@skynet.be
Ik hoop jullie in grote getallen te mogen ontmoeten.
Luc Adriaensen
Wij hebben vandaag een verlofdag, en toevallig kwam ik op jullie site terecht.
En...... wat bleek....? Ik zag dat er al over mij werd gesproken.
Dit voelde wel raar aan.
Hierbij voeg ik een overzicht van het programma.
We zullen zaterdagmorgen starten in Brussel om dan, weliswaar met een tussenstop, af te zakken naar een hotel in de buurt van Antwerpen. (behoort nog aan een Nederlandse groep

De volgende dag gaan we niet naar de "Vogeltjesmarkt", maar trekken we naar het historisch centrum. Nadien naar de haven, om een leuke lunch te hebben en nadien bij het doorkruisen van de haven van Antwerpen, tot grote spijt afscheid te nemen.
Totale prijs (musea - aperitief - diner - wijn (drank) - hotel - ontbijt - lunch) zal rond de 110.00 € per persoon liggen.
Stuur mij een email en ik bezorg U nog meer informatie.
adriaensenl@skynet.be
Ik hoop jullie in grote getallen te mogen ontmoeten.
Luc Adriaensen
Hide post links |
-
- Lid
Nou mensen wat gaan we doen, lijkt ons wel een leuk programma. Misschien moeten we het gehele programma op vragen en het hier neerzetten.
Avantime groet, Margriet en Wim
Avantime groet, Margriet en Wim
Hide post links |
-
- Contacteer:
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- Contacteer:
Aankondiging staat: http://home.planet.nl/~vrija001/Avantime_meetings.htm
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- Lid
Meeting België
Bedankt voor de inlassing op de Nederlandse site.
Momenteel zijn er reeds 12 wagens ingeschreven (waarvan2 britten en 2 Zwitsers).
Dus..... Nederland en België: laat je niet kennen.
Luc
Momenteel zijn er reeds 12 wagens ingeschreven (waarvan2 britten en 2 Zwitsers).
Dus..... Nederland en België: laat je niet kennen.
Luc
Hide post links |
-
- lid
hallo Allemaal,
Ik ben even gaan rond mailen, maar er is nog weinig interesse om bijelkaar te komen in nederland dus voor als nog maken we maar geen afspraak Wim , we zien elkaar in ieder geval in Antwerpen, ook hiervoor is er vanuit nederland nog niet veel belangstelling getoond, Ik heb Luc gisteren gebeld hij haf 15 inschrijvingen in totaal, maar goed het duurd nog even.. voordat dat evenement er is.
Groetend Rob
Ik ben even gaan rond mailen, maar er is nog weinig interesse om bijelkaar te komen in nederland dus voor als nog maken we maar geen afspraak Wim , we zien elkaar in ieder geval in Antwerpen, ook hiervoor is er vanuit nederland nog niet veel belangstelling getoond, Ik heb Luc gisteren gebeld hij haf 15 inschrijvingen in totaal, maar goed het duurd nog even.. voordat dat evenement er is.
Groetend Rob
Hide post links |
-
- Contacteer:
Luc hoe staat het inmiddels met de inschrijvingen? En tot wanneer kunnen mensen zich aanmelden?
Dave
Dave
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- Lid
Wij (Margriet en Wim) hebben ons inmiddels aangemeld en gaan naar de meeting toe. Misschien wel handig om een lijstje te maken wie er van uit Nederland er heen gaat, misschien motiveren we dan ook anderen.
Het programma lijkt me leuk.
Wim
Het programma lijkt me leuk.
Wim
Hide post links |
-
- Lid
meeting
Beste Avantime-vrienden,
Ik stel voor om het opwarmertje naar september te verschuiven.
Is dat geen goed idee.
Dan hoeven jullie je geen zorgen te maken, en toch kunnen we elkaar zien.
Laat maar iets weten !!!!
Graag spoedig, want ik moet dringend voor de horeca zorgen, want anders is het hotel snel volzet door de Nederlanders die een weekendje naar de "vogeltjesmarkt" komen.
Tot binnenkort.
Luc
PetitBelge
ps momenteel al 9 nationaliteiten en 23 deelnemende wagens.
Ik stel voor om het opwarmertje naar september te verschuiven.
Is dat geen goed idee.
Dan hoeven jullie je geen zorgen te maken, en toch kunnen we elkaar zien.
Laat maar iets weten !!!!
Graag spoedig, want ik moet dringend voor de horeca zorgen, want anders is het hotel snel volzet door de Nederlanders die een weekendje naar de "vogeltjesmarkt" komen.
Tot binnenkort.
Luc
PetitBelge
ps momenteel al 9 nationaliteiten en 23 deelnemende wagens.
Hide post links |
-
- Lid
Meeting Belgie
Beste vrienden,
Ik hou jullie op de hoogte:
Momenteel 29 wagens, en in het hotel heb ik nog 10 kamers.
Wil je erbij zijn, zal je toch niet meer te lang mogen twijfelen.
Voor de sfeer zet ik er even een foto bij van de laatste bijeenkomst in Frankrijk .
Bedankt.
luc
Ik hou jullie op de hoogte:
Momenteel 29 wagens, en in het hotel heb ik nog 10 kamers.
Wil je erbij zijn, zal je toch niet meer te lang mogen twijfelen.
Voor de sfeer zet ik er even een foto bij van de laatste bijeenkomst in Frankrijk .
Bedankt.
luc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Lid
meeting
hallo Nederland,
Zonder de indruk te geven jullie te willen "pushen", maar ik ervaar het alsof Nederland in een winterslaap zit.
Hebben jullie geen zin meer in een meeting????
Ik vond de Meeting in Maastrich prachtig !!!!! Jullie niet ????
Laat eens zien dat het noorden ook aktief is.
Schrijf je in, ook al is het maar voor 1 dag.
Er zijn nog mensen die enkel gedurende de dag zullen komen, maar laat me dat dan weten.
Indien je alleen voor de zondag zou komen, komt de lunch op 35.00 €, maar je zal het wel TOP vinden.
De plaats waar we zullen lunchen, kan je niets kopen of nuttigen.
Vooruit Noorderburen
Tot hoors. Doeeeiii .
Luc
Zonder de indruk te geven jullie te willen "pushen", maar ik ervaar het alsof Nederland in een winterslaap zit.
Hebben jullie geen zin meer in een meeting????
Ik vond de Meeting in Maastrich prachtig !!!!! Jullie niet ????
Laat eens zien dat het noorden ook aktief is.
Schrijf je in, ook al is het maar voor 1 dag.
Er zijn nog mensen die enkel gedurende de dag zullen komen, maar laat me dat dan weten.
Indien je alleen voor de zondag zou komen, komt de lunch op 35.00 €, maar je zal het wel TOP vinden.
De plaats waar we zullen lunchen, kan je niets kopen of nuttigen.
Vooruit Noorderburen
Tot hoors. Doeeeiii .
Luc
Hide post links |
-
- Contacteer:
Tot wanneer is het mogelijk om je aan te melden Luc?
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- Lid
Als je van de volledige meeting wil genieten, hetgeen ik iedereen wil aanraden, kan er nog ingeschreven worden.
Wanneer het hotel volgeboekt is, moet je zelf opzoek naar een hotel.
Momenteel heb ik nog 10 kamers ter beschikking, en dit tot half juli.
Wanneer er nadien nog mensen inschrijven, moet ik eerst het hotel vragen hoe het met de verdere reserveringen staat.
Wanneer het hotel vol is, stopt voor mij het organisatorische plaatje. Ook prijstechnisch kan ik geen dergelijke alternatieven geven.
Wanneer we de kamers vullen, zullen we met een 40 tal wagens zijn, hetgeen reeds een record is. !!!!!!!
Dus, schrijven maar.
Bedankt.
Wanneer het hotel volgeboekt is, moet je zelf opzoek naar een hotel.
Momenteel heb ik nog 10 kamers ter beschikking, en dit tot half juli.
Wanneer er nadien nog mensen inschrijven, moet ik eerst het hotel vragen hoe het met de verdere reserveringen staat.
Wanneer het hotel vol is, stopt voor mij het organisatorische plaatje. Ook prijstechnisch kan ik geen dergelijke alternatieven geven.
Wanneer we de kamers vullen, zullen we met een 40 tal wagens zijn, hetgeen reeds een record is. !!!!!!!
Dus, schrijven maar.
Bedankt.
Hide post links |
-
- Lid
Hallo Avantimers,
Voor het volledige programma van de meeting in België kijk op de site van Luc:
www.avantime.net
Ook voor in de toekomst zullen hier de foto's van de meeting op te zien zijn. Er komen 32 Avantime's bijeen en op de zondag nog eens drie erbij. Ik hoop dat er vanuit ons (Nederland) het aantal alleen maar zal groeien.
Groet,
Wim
Voor het volledige programma van de meeting in België kijk op de site van Luc:
www.avantime.net
Ook voor in de toekomst zullen hier de foto's van de meeting op te zien zijn. Er komen 32 Avantime's bijeen en op de zondag nog eens drie erbij. Ik hoop dat er vanuit ons (Nederland) het aantal alleen maar zal groeien.
Groet,
Wim
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 16 aug 2010 14:15
ik heb me ingeschreven, helaas ben ik er alleen de zondagmorgen, vanwege andere beslommeringen in datzelfde weekend.
Welke Nederlanders gaan ook?
Welke Nederlanders gaan ook?
Hide post links |
-
- lid
hallo,
Ik kan helaas niet het gehele weekend vanwege familaire verplichtingen, ik moet even zien wat mogelijk is maar ik kom of op zaterdag of zondag. (ik heb Luc dit al laten weten ) verder is er helaas nog niet zoveel belangstelling vanuit nederland.
Groetjend Rob
Ik kan helaas niet het gehele weekend vanwege familaire verplichtingen, ik moet even zien wat mogelijk is maar ik kom of op zaterdag of zondag. (ik heb Luc dit al laten weten ) verder is er helaas nog niet zoveel belangstelling vanuit nederland.
Groetjend Rob
Hide post links |
-
- Lid
Hoi Rob,
Maakt niet uit toch je bent er in ieder geval!!! Het mooiste zou zijn de zondag met de foto's. Er komen drie Avantime's uit Nederland en het bijzondere is dat ze aleemaal de voornaam Wim dragen volgens Luc. Volgens mij is er nog ruimte je in te schrijve voor het hele weekend. Dus Avantimers uit Nederland schrijf je in!!!!!!!!!
Een Avantime groet,
Margriet en Wim
Maakt niet uit toch je bent er in ieder geval!!! Het mooiste zou zijn de zondag met de foto's. Er komen drie Avantime's uit Nederland en het bijzondere is dat ze aleemaal de voornaam Wim dragen volgens Luc. Volgens mij is er nog ruimte je in te schrijve voor het hele weekend. Dus Avantimers uit Nederland schrijf je in!!!!!!!!!
Een Avantime groet,
Margriet en Wim
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 16 aug 2010 14:15
ik ben er, vanwege andere beslommeringen, alleen zondagochtend, voor de fotoshoot in ieder geval. Overigens: ik heet geen Wim.
Herkenbaar aan de rode Privilege
Herkenbaar aan de rode Privilege
Hide post links |
-
- Contacteer:
Misschien zijn er drie Wim's (of Wimmen
) die het hele weekend komen. Wij komen ook op zondag, ik moet Luc nog even mailen.

Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Alpine A110 (2023)
Hide post links |
-
- lid
Mijne heren,
Als iedereen uit nederland op zondag komt, heb ik besloten om ook zondag te komen, nu mijn echtgenote nog even overtuigen ?? In ieder geval tot zondag
Ik heb van Luc begrepen dat er ongeveer 40 avantimers aanwezig zullen zijn
Groetend Rob
Als iedereen uit nederland op zondag komt, heb ik besloten om ook zondag te komen, nu mijn echtgenote nog even overtuigen ?? In ieder geval tot zondag
Ik heb van Luc begrepen dat er ongeveer 40 avantimers aanwezig zullen zijn
Groetend Rob
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut