Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Jongens ,niet normaal wat een top auto is dit ,heb vele auto's gehad maar deze is te gek rijd echt super. Ik weet niet hoe je foto's hier moet plaatsen ,iemand? dan kan ik hem laten zien aan jullie, echt top.
@nim
dus niet via de snelle reactie knop maar via REAGEER. Daar staat de mogelijkheid tot bijlagen toevoegen.
We zijn benieuwd naar je auto! Leuk om je enthousiasme te ervaren.....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Dank je Axel57.Van die opstap heb ik al zo veel reacties gehad,ik en die er naar kijken vinden het prachtig mooi staan .Het maakt de auto net even dat stukje bolider.De spiegelkappen maakt hem ff deftiger,prachtig mooi om te zien.Axel ik zou zeggen, pak die opstap er bij. Zijn trouwens niet goedkoop,maar je hebt wel meer auto. Spiegelkappen en uitlaat stuk zijn niet zo gek duur. Hoor het van je.
@nim heb er voordat wij de onze bestelde een gezien en vond het lijken of hij verlaagd was en mijn vrouw vond het helemaal niks.... Wat betreft dat uitlaat stukje ja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
De onze blijft zo als hij is hoor, met bepaalde opties kun je je Capie toch net even anders maken dan de andere.
Zet als je zin hebt er nog maar een paar foto's op van de auto in zijn geheel. Lijkt gelijk heel anders als het dak wit(yvoir) is en met de aluminium velgen ipv de zwarte versie.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Heb nog steeds geen indicatie wanneer m'n dieseltje geleverd gaat worden.
Maar alle horrorverhalen over levertijden hier en op andere fora lezende zou dat wel eens in medio maart of later kunnen worden. Dat is veel te laat gelet op de maximale km-stand bij inruil die ik met de dealer heb afgesproken, n.l. <60K. Zit eind oktober naar verwachting al tussen de 53 en 54K.
Heb met de afstanden die ik maak ook weinig zin om 1 of 2 maanden in een "tussenauto" te gaan rijden. In onze stoere Twingo bijvoorbeeld.
Misschien dat ik het diesel idee alsnog maar laat vallen en zoals altijd al de bedoeling was maar doorrij met de huidige "roestbak". Als dat gezien de koopovereenkomst nog kan tenminste...
Dat dieselen kan wel uit ja.
Maar als ik al te veel moet afschrijven op mijn huidige Cappie is doorrijden economisch gezien misschien de betere optie.
Schrijf nu op basis van <60K zo'n 10 cent per km af. Dat is voor mij acceptabel.
Wordt de km-stand duidelijk hoger dan 60K begrijp ik dat de dealer die 10 cent niet overeind kan houden.
Wie wil er nu een Cappie van 1,5 jaar oud met pak hem beet 70K op de klok.
Die bijna 60K zijn voor de dealer al een uitdaging.
Och is ie tenminste lekker ingereden. 2e Hands Cappie zijn er nog bijna niet en er zijn maar zat mensen die niet meer dan 5000km per jaar rijden en dan heb je denk ik voor een leuke prijs wel een 1.5jaar oude Cappie voor de deur staan.
En voordat je hem inruilt zal het roest probleem ook wel aangepakt zijn.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Ja roest(puntje) wordt onder garantie uiteraard netjes verholpen.
Verder praat ik maandag/dinsdag verder met m'n dealer over de levering van de diesel.
Hij zat vrijdag in Dieppe met een aantal RS liefhebbers en zou zaterdag o.m. de Espace gaan bekijken op de autosalon van Parijs!
Ja het moet lukken om bij een aflevering van de diesel in januari zonder gedoe onder de afgesproken <60K te blijven.
Medio maart of later was wat dat betreft een probleem geweest.
Net met mijn dealer gebeld, morgen wordt hij eindelijk geleverd bij de garage! ( met één week vertraging ) Mijn dag kan niet meer stuk, met een beetje geluk heb ik hem nog dit weekend! De 4 maanden wachten op de Captur was afzien en niet makkelijk maar je wordt er voor beloond! Ik upload enkele foto's als ik hem ontvangen heb en laat jullie weten hoe het eerste ritje was!
Ben benieuwd naar de foto's. En naar het eerste ritje natuurlijk!
nb: zo grappig: vandaag 3 Captur's gezien. De eerste was exact dezelfde als de mijne. Kreeg een enthousiaste zwaai terug.
('t Zand, Nrd Holland) Toevallig iemand van hier?
vanmiddag ("even") met een vriendin bij mijn dealer geweest. Toen we weggingen had zij er ook een gekocht, in mokka kleur met wit dak! Levering op z'n vroegst februari 2015........pfff . Dat gaat ze niet leuk vinden en ze zal in november snel in de mijne willen rijden! Welkom bij de club Marietje, ook op dit leerzame en gezellige forum!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Gisteren is onze Captur gefabriceerd! Weer een stapje dichterbij. We hebben dit weekend nog een rit gemaakt met de demo auto van de dealer. En nu duurt het wachten helemaal lang! Eind november wordt hij geleverd. Hij staat klaar voor transport, ik zou hem bijna zelf gaan halen in Spanje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2017: Scenic Collection Tce 115 benzine met Easy Life pack, Technology pack en trekhaak in de kleur Goud
2014-2017: Captur Helly Hansen 0.9 TCE in de kleur Rouge Flammé/Noir met achteruitrijcamera.
Mooi is ie, hè Sp3tter. Ik zat in je berichten terug te kijken en zag dat je hem ergens eind juli besteld hebt. Wij hebben die van ons (ook een rode HH) het laatste weekend van juni besteld en op 2 juli is hij bij Renault in het systeem gezet. Laatste bericht wat wij ontvingen (paar weken geleden) was dat hij op 3 december (!) gefabriceerd zou gaan worden. Nu ik jouw bericht zo lees, denk ik dat ik toch morgen maar weer eens contact opneem met de dealer. Zou toch zeggen dat die van ons dan al onderweg moet zijn (hoop ik). Wordt vervolgd...
In bestelling Captur 120 EDC, Helly Hansen, kleur rouge flamme zwart dak, achteruitrijcamera, chroom interieur, afdekstrip kofferbak.
Besteld 02/07/2014. Geplande produktiedatum 09/12/2014. Aflevering 07/01/2015.
Voorgaande auto's Opel Corsa, Scenic I, Scenic II, Kangoo, Espace IV, Koleos, Clio III
Klopt, Mariflori, die van ons is 3 augustus besteld. Je zou zeggen dat jullie dan eerst zijn? Op mijn renault kan je trouwens zien of jouw auto al gefabriceerd is. Heb je wel de code nodig van de dealer. Succes!
2017: Scenic Collection Tce 115 benzine met Easy Life pack, Technology pack en trekhaak in de kleur Goud
2014-2017: Captur Helly Hansen 0.9 TCE in de kleur Rouge Flammé/Noir met achteruitrijcamera.
Antwoord van de dealer ontvangen (met officiële uitdraai uit het Renault ordersysteem erbij). Productiedatum is zelfs verschoven van 3 december naar 9 december. Verwachte datum in Nederland is week 2 van 2015 (besteldatum MyRenault 02/07/14). Nog ff geduld hebben dus....
In bestelling Captur 120 EDC, Helly Hansen, kleur rouge flamme zwart dak, achteruitrijcamera, chroom interieur, afdekstrip kofferbak.
Besteld 02/07/2014. Geplande produktiedatum 09/12/2014. Aflevering 07/01/2015.
Voorgaande auto's Opel Corsa, Scenic I, Scenic II, Kangoo, Espace IV, Koleos, Clio III
Mijn hemel, het lijkt wel of de levertijden "gewoon" weer 6 maanden zijn. In tegenstelling tot de berichten van opvoeren van productiesnelheid. Niet leuk meer!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...